آیت الله ملک حسینی: خیال نکنید انقلاب را می‌توان با دروغ نگه داشت
آیت الله ملک حسینی: خیال نکنید انقلاب را می‌توان با دروغ نگه داشت
آیت الله ملک حسینی نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه خیال نکنید، که انقلاب را می‌توان با دروغ نگه داشت، اظهار داشت: مسیر انقلاب، مثل خود انقلاب باید پاک و مطهر باشد، خدا با هیچ کس تعارف ندارد، انقلاب اگر مسیر درست خود را برود شکست نمی‌خورد، شکست از آن کسانی است که از انقلاب تخطی می‌کنند.

آیت الله ملک حسینی نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری در مراسم عزاداری شب عاشورا که در امامزاده عبدالله (ع) یاسوج با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد، به تشریح ابعاد مختلف قیام امام حسین (ع) پرداخت. و در بخشی از سخنان خود، اظهار داشت: باید فرد و یا افراد و گروه‌های مختلف سیاسی که به هر نحوی منافع خودشان و اقاربشان را بر منافع جامعه اسلامی ترجیح می‌دهند، را «هو» کرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه خیال نکنید که انقلاب را می‌توان با دروغ نگه داشت، اظهار داشت: مسیر انقلاب، مثل خود انقلاب باید پاک و مطهر باشد، خدا با هیچ کس تعارف ندارد، انقلاب اگر مسیر درست خود را برود شکست نمی‌خورد، شکست از آن کسانی است که از انقلاب تخطی می‌کنند.

فایل صوتی، صحبت‌های آیت الله ملک حسینی در امامزاده عبدالله (ع)
وی به شیوه حکومت داری امام علی (ع) اشاره کرده و گفت: امیرالمومنین (ع) اینگونه مطرح می‌کرد که می‌خواهید من پیروزی را با ظلم و جور به دست بیاورم، هیهات! تا جنبنده‌ای می‌جنبد، ستاره‌ای به دنبال ستاره‌ای می‌رود، این را از علی (ع) نخواهید دید. در حیات امیرالمومنین اینگونه رفتارها زیاد است. امیرالمؤمنین ۲۵ سال سکوت کرد و حکومت ظاهری را از دست داد، ولی حکومت واقعی تا قیامت را بدست گرفت، امام علی (ع) اگر بعضی از پیشنهادها را می‌پذیرفت، نام او تا ابدیت محو می‌شد، ولی شکست نخورد.
آیت الله ملک حسینی گفت: امیرالمؤمنین (ع) حتی در بعضی جنگ‌ها به لحاظ ظاهری محکوم به شکست بود ولی شکست نخورد. سیدالشهدا به ما یاد داد وقتی سیر انسان در مسیر حق باشد، بی شک پیروز است.
امامان و پیامبران ما معصوم هستند، و اگر وارد مصافی شوند که محکوم به شکست باشد، انسان‌ها آنها را به عنوان پیامبری قبول نخواهند کرد. امامان مسیری را انتخاب نمی‌کردند که احتمال شکست و پیروزی در آن باشد. درست است شکست‌هایی بود، ولی این شکست‌ها شکست انسان‌های طماعی بود که به دنبال غنیمت بودند. امامان مسیری را انتخاب می‌کردند که بی شک در آن نجات و پیروزی است، ولی باید درک خود را از پیروزی درست کنیم.
وی به قیام امام حسین (ع) اشاره کرده و گفت: گاهی شاید مسیر درست و پیروزی این باشد که بدنت پاره پاره شود، که سم اسب‌ها بدنت را له کند، ولی دینی که می‌خواستی نگه بداری، نگه داشته شود، نام پدرت که تا همیشه تاریخ می‌خواستند محو کنند، احیا کنی! آیا عَلَم امام حسین (ع) تا خود قیامت برافراشته نیست؟
آیت الله ملک حسینی گفت: میزان کشته‌ها و زنده مانده‌ها پیروزی نیست، بلکه رسیدن به هدف پیروزی است.
حضرت اباعبداله الحسین (ع) در پاسخ به سوالی که می‌گوید «شما می دانید که به سمت مرگ می‌روید»، می‌فرمایند: می دانم که شمشیرها برای کشتن ما آخته و برای کشتن ما زهر آلود است، بکشند، تا ما زنده شویم. اباعبداله الحسین زمانی که از روز هفتم بر روی او آب را می‌بندند، پیروز است، زمانی که یک به یک خانواده او را شهید می‌کنند پیروز است، زمانی که خنجر بر گلوی او می‌گذراند، نهایت پیروزی است.
اباعبداله الحسین پیروزی خود را اینگونه بیان می‌کند می‌فرمایند: خواستم عبودیتم برای خدای بزرگ بماند و ماند.

جهت دریافت فیلم به اینجا مراجعه کنید
در حال تکمیل …