آنچه خانواده‌ها باید در مورد اینترنت ویژه کودکان و نوجوانان بدانند
آنچه خانواده‌ها باید در مورد اینترنت ویژه کودکان و نوجوانان بدانند
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کهگیلویه و بویراحمد گفت: وزارت ارتباطات در راستای حفاظت از کودکان و نوجوانان در فضای مجازی، اینترنت کودکان و نوجوانان را راه‌اندازی کرده است.

به گزارش خبر دیشموک ،  سید محمود رادمنش در خصوص فعال شدن اینترنت کودکان و نوجوانان گفت: اینترنت کودکان و نوجوانان در راستای سند حمایت از کودکان و نوجوانان در فضای مجازی در سال ۹۸ ارائه و مواد آن اخیرا به تصویب رسیده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: وزارت ارتباطات اخیرا در راستای محافظت از کودکان و نوجوانان در سطح پر مخاطره فضای مجازی و مدیریت دسترسی، اینترنت کودکان و نوجوانان را راه‌اندازی کرده است.

وی ادامه داد: والدین می‌توانند هر سیم کارت با هر اپراتوری را که در اختیار کودکان قرار می‌دهند با شماره‌گیری #۴۵۶* سرویس اینترنت کودکان و نوجوانان را فعال کنند که بعد از فعال شدن اپراتور به سایت‌های مناسب سن کودکان و نوجوانان متصل می‌شوند.

رادمنش با بیان اینکه خانواده‌ها برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت ۴۵۶.ir مراجعه کنند گفت: با راه‌اندازی اینترنت کودکان و نوجوانان آنها نمی‌توانند در فضای آزاد و ولنگار اینترنت رها باشند و هر سایتی را باز، گوگل را سرچ و به هر تصویری دسترسی داشته باشند، صرفا سایت‌هایی برای این کودکان باز می‌شود که مورد تایید جمهوری اسلامی ایران و متناسب با سنین این افراد است.

انتهای پیام/