آمریکا هدفش نابودی ایران است که موفق نمی‌شود/در برخورد با مشکلات توانایی ایستادگی نداریم/دانش‌اموزان ترغیب به حضور در مسجد شوند(+تصاویر)
آمریکا هدفش نابودی ایران است که موفق نمی‌شود/در برخورد با مشکلات توانایی ایستادگی نداریم/دانش‌اموزان ترغیب به حضور در مسجد شوند(+تصاویر)
مراسم افتتاحیه طرح هجرت 3 بسیج دانش آموزی دیشموک با حضور امام جمعه، دانش آموزان، مسئولان آموزش و پرورش و بسیج در مدرسه شهید بهروز دیشموک، برگزار شد.

مراسم افتتاحیه طرح هجرت ۳ بسیج دانش آموزی دیشموک با حضور امام جمعه، دانش آموزان، مسئولان آموزش و پرورش و بسیج در مدرسه شهید بهروز دیشموک، برگزار شد.
حجت الاسلام راوند امام جمعه دیشموک ضمن  تشکر از برگزار کنندگان طرح هجرت ۳ جهت پرکردن اوقات فراغت دانش آموزان ، افزود: طبق آیات قرآن وظیفه داریم خود و خانواده را از جهنم رفتنشان جلوگیری کنیم.
وی با اشاره به “قُوا أَنفُسَكُمْ وَأَهْلِيكُمْ نَاراً ، گفت:باید کارهای فرهنگی مسجد محور باشند.
راوند بیان کرد: با برگزاری و اجرای کارها و برنامه های فرهنگی، شور و شوق و ترغیب به سمت مسجد را زیادتر کنیم.
راوند امام جمعه دیشموک به اهمیت اوقات فراغت دانش آموزان اشاره و اظهار کرد: مسئولان متولی به بحث غنی سازی اوقات فراغت توجه ویژه کنند.
کریم انصاری مسوول بسیج دانش اموزی دیشموک به اهداف این دوره اشاره و گفت: غنی سازی اوقات فراغت مورد توجه می باشد.
وی افزود: در این دوره ضمن گذراندن اوقات فراغت دانش آموزان، تلاش می شود با کمک همین دانش اموزان علاوه بر اجرای برنامه های فرهنگی؛ در بحث رنگ آمیزی و شاداب سازی و زیباسازی مدارس فعالیت داشته باشند.
انصاری متذکر شد: انتظار است دانش آموزان در این طرح شرکت کرده و به دوره طرح هجرت اهمیت دهند.
توحیدی کارشناس حوزه روانشناسی در این مراسم به اهمیت برخورد در خانواده و اخلاق و سبک زندگی اشاره و بیان کرد: یکی از بحران های موجود زندگی؛ این است که  در برابر برخورد با مشکلات توان ایستادگی نداریم.
وی افزود: تلاش می کنیم در این دوره در بحث مسائل مختلف حوزه روانشناسی بویژه مسائل خانواده و والدین و اخلاق، صحبت کنیم.
فرامرز مهربانی پور معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش دیشموک به موضوع طرح هجرت ۳ اشاره کرد و گفت: طرح هجرت ۳ در دو مقوله  بحث فرهنگی و عمرانی با همکاری بسیج و اموزش و پرورش برگزار می شود .
وی به تحریم های آمریکا علیه ایران گریزی زد و گفت: امریکا هدفش نابودی ایران است که کاری از پیش نمی برد و حق پیروز است
مهربانی پور به لزوم برگزاری این طرح ها اشاره و خاطرنشان کرد: پرکردن اوقات فراغت و بحث جنگ نرم را باید مورد توجه قرار دهیم.
وی بیان کرد: اموزش و پرورش به دلیل شرایط اقتصادی در بحث عمرانی در طرح هجرت ۳ نمی تواند فعالیت کند ولی اموزش قران و احکام و کلاس فرهنگی و ورزشی را در جهت پرکردن اوقات فراغت دانش اموزان در دستور کار داریم.
مهربانی پور متذکر شد: با کمک داشن آموزان و با همکاری بسیج و آموزش و پرورش تلاش می کنیم دوره ای مثمرثمر برگزار شود.