آماری عجیب و نگران کننده از رئیس دادگستری / اجازه ندهیم بیشتر از این با آبروی منطقه بازی شود
آماری عجیب و نگران کننده از رئیس دادگستری / اجازه ندهیم بیشتر از این با آبروی منطقه بازی شود
رئیس دادگستری چاروسا از افزایش آمار کلاهبرداری اینترنتی در چاروسا ابراز نگرانی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک، سیدیحیی حسنی رئیس دادگاه عمومی چاروسا در نشست شورای اداری چاروسا با بیان اینکه روز قدس نماد وحدت مسلمانان است عنوان کرد: حضور در این راهپیمایی نماد حمایت از مسلمانان مظلوم فلسطین و روز همبستگی با مردم مظلوم فلسطین است.

حسنی با بیان اینکه در زمینه فرهنگ سازی کم کاری صورت گرفت یادآور شد: بخش چاروسا و شهر قلعه رئیسی در سطح استان به عنوان یکی از مناطق فرهنگی، مومن و ولایتمدار بوده و شهر قلعه رئیسی امروز با قلعه رئیسی یکسال پیش بسیار متفاوت است، چرا که آماری از نوجوانان در دست است که خطرات زیادی را متحمل می کند.

رئیس حوزه قضایی چاروسا با بیان اینکه بچه چاروسا نیستم اما دغدغه و ترس آینده را دارم بیان کرد: امروز این موارد را بیان می کنم تا شاید بزرگان، معتمدان طلاب و فرهنگیان ورود کردند و نگذارند شرایط از این بدتر شود و امروز آمار کلاهبرداری اینترنتی در این بخش در سراسر کشور معروف شده است.

حسنی ادامه داد: کلاهبرداری اینترنتی که نام آن را با “اد بزن” تغییر دادند از این بخش به سراسر کشور و اکنون در استانهای شمال، مغرب و شرق در حال انجام است و در یک روستا از بخش چاروسا بیش از صد نفر از مردم این روستا ورود کرده اند.!!

وی تصریح کرد: برخی جوانان و نوجوانان به مسائلی همچون شب قدر و روز قدس اهمیت نمی دهند و در شب قدر که شب سرنوشت ساز یک انسان است جوان ما با خودرو در سطح شهر آهنگ مبتذل می گذارد و دور می زند.

حسنی با بیان اینکه روزی از این بخش خواهم رفت اما امیدوارم مردم به خودشان بیایند و نگذارند نام این منطقه در کشور بد در برود و در ادامه از مسئولین فرهنگی خواست که ورود کنند و یادآور شد: با سرنخ های اداره اطلاعات و پلیس عملیات های شروع شد که قطعا نتیجه آنها اعلام خواهد شد اما در کنار این اقدامات نیاز است مسئولین فرهنگی به فرهنگ سازی هم روی بیاورند.

رئیس دادگستری چاروسا با بیان اینکه دانش آموزان هم به این موارد ورود کردند و دانش آموز را به دادگاه آوردیم حتی یک کلمه از ائمه نمی داند اما نام تمامی خوانندگان را می داند بیان کرد: با نام بسته های غذایی از ادارات مختلف از مردم کلاهبرداری می کنند در دنیا سابقه ندارد در یک روستا این مقدار کلاهبرداری شود و در شب قدر این شب در کافه ها جمعیت و جوان بیشتر از مساجد است و باید از خودمان سوال کنیم چه کاری کردیم؟.

وی با بیان اینکه در چندین مورد از مسئولین دعوت کردیم که مردم و خانواده ها را جمع کنند اما کاری صورت نگرفت ادامه داد: امروز صادقانه هشدار می دهم به مردم و مسئولین که این شهر نابود می شود با این آمار چرا که آبروی این شهر در خطر است از آذربایجان ها، اردبیل و تهران نیابت برای این شهر می آید و در هر روز کلاهبرداری اینترنتی داریم و ما می توانیم همه اینها را بفرستیم زندان اما آیا اینها نمی خواهند ازدواج کنند؟ نمی خواهند مشغول کار در یک اداره در آینده شوند؟

 

انتهای پیام /

  • نویسنده : مالک آهنگ