برگزاری دوره آموزشی توانمندسازی معاونین و مربیان پرورشی
برگزاری دوره آموزشی توانمندسازی معاونین و مربیان پرورشی
دوره آموزشی توانمندسازی مشاوران، معاونین و مربیان پرورشی، امروز، ۲۰ شهریور ماه با حضور نماینده، ولی‌فقیه در کهگیلویه‌وبویراحمد در سالن اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد.

به گزارش خبر دیشموک ،  آیت‌الله سیدنصیرحسینی، نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه‌وبویراحمد امروز، ۲۰ شهریورماه در جریان برپایی کارگاه آموزشی توانمندسازی معاونان و مربیان پرورشی آموزش و پرورش در سالن اداره کل آموزش و پرورش استان، گفت: نقش والای معلمان در تربیت دانش آموزان بر هیچ کس پوشیده نیست. بدون شک مسئولان آموزش و پرورش به دنبال رفع آسیب‌ها در بین دانش آموزان هستند.

وی با بیان اینکه معلمان امانتدار مردم هستند، افزود: مردم هم با اعتماد فرزندان خود را به عنوان سرمایه‌ در اختیار معلمان می‌گذارند تا در مسیر اخلاق و معارف دینی تربیت شوند.

امام‌جمعه یاسوج با تأکید بر ترویج و برپایی نماز در مدارس، بیان کرد: مربیان در ترغیب جوانان به سمت نمازخوانی و درک عمیق آنان از مفاهیم نماز نقش مهمی ایفا می‌کنند.

آیت‌الله حسینی ابراز کرد: اگر می‌خواهید در آینده مسئولان خوبی در عرصه‌های مختلف داشته باشیم باید دانش آموزان را از ابتدا خوب تربیت کنیم. هر گونه سهل‌انگاری در امر تعلیم و تربیت خطا و گناه بزرگی است و در پیشگاه خداوند بخشوده نخواهد شد.

همچنین، حسنعلی عزت‌خواه، مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه‌وبویراحمد نیز افزود: مربیان و معاونان آموزشی باید موانع و آسیب‌های آموزش را رفع کنند تا بتوانند به هدف‌های آموزشی دست یابند.

وی گفت: رفتار معلمان الگویی برای دانش‌آموزان است و انتظار می‌رود در سال تحصیلی جدید معلمان و مربیان با آشنایی با سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در اجرای وظایف و رسالت‌های خود تلاش کنند.
انتهای پیام