آخرین وضعیت نامه‌های مردم استان کهگیلویه و بویراحمد به رئیس‌جمهور
آخرین وضعیت نامه‌های مردم استان کهگیلویه و بویراحمد به رئیس‌جمهور
قلی پور گفت: ۱۵۰ میلیارد تومان برای بانک‌ها گرفته‌ایم که بانک‌های عامل هم مشخص شده‌اند و مرحله اول را به بانک‌ها ارجاع داده‌ایم و و مابقی موارد را نیز دنبال می‌کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک، مسئولان بازرسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر یاسوج دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار قلی‌پور مسئول بازرسی استانداری با ارائه آماری در خصوص نامه‌های مردمی اظهار کرد: در کل ۲۴۳ هزار مورد نامه داشتیم که ۱۱۰ هزار مورد مربوط به بهزیستی و کمیته امداد و بنیاد شهید بود که به این دستگاه‌ها ارجاع داده شد.

وی گفت: ۴۶ هزار مورد در اولویت مساعدت بلاعوض هستند که الان ۳۵ میلیارد تومان برای استان قول داده شده است.

این مسوول گفت: از این تعداد ۱۰۱ هزار مکاتبات به بانک‌ها برای وام قرض الحسنه ارجاع داده شده است که در کل برای وام قرض الحسنه و همچنین برای وام بلاعوض ۲۱۱ هزار مورد بوده است.

مدیر کل بازرسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: از تعداد ۱۰۱ هزار مورد وام قرض الحسنه ۵۷ هزار مورد در اولویت اول پرداخت و ۱۵ هزار نفر در اولویت دوم و بقیه در اولویت سوم هستند که به وزارت رفاه فرستاده شده تا دهک بندی شود و اولویت ما هم بحث درمان است.

وی افزود: ۱۵۰ میلیارد تومان برای بانک‌ها گرفته‌ایم که بانک‌های عامل هم مشخص شده‌اند و مرحله اول را به بانک‌ها ارجاع داده‌ایم و و مابقی موارد را نیز دنبال می‌کنیم.

قلی‌پور در خصوص وام اشتغال هم گفت که به صندوق کارآفرینی امید ارسال کرده‌ایم و همچنین برای اشتغال نیز افراد به اداره کار ارجاع داده شده‌اند و مابقی را نیز به دستگاه‌های دیگر که متقاضی بودند ارسال کردیم.

وی در خصوص انتخابات هم گفت در بازرسی استان ۵ نفر عضو ثابت و سه نفر هم دبیرخانه هستند هیئت بازرسی شهرستان سه نفر بوده و سه نفر هم دبیرخانه هستند برای هر شعبه اخذ رای در استان یک نفر بازرس توانمند گذاشته‌ایم و به ازای هر ۱۵ شعبه یک سربازرس با معرفی رئیس بازرسی شهرستان و یک بازرس ویژه برای بازرسی بهتر داریم.

انتهای پیام /

  • نویسنده : مالک آهنگ