عذرخواهی امام جمعه دیشموک از خانواده شهید به جای یک مسئول+جزئیات
عذرخواهی امام جمعه دیشموک از خانواده شهید به جای یک مسئول+جزئیات
حجت الاسلام راوند ضمن عذرخواهی از خانواده شهید پیلسته، بیان کرد: نظام، نظام شهداء است و ما باید مدیون خانواده شهداء باشیم و مسئولان باید تمام توان و وقت خود را گذاشته تا مردم در آرامش باشند و خانواده شهداء در آسایش زندگی کنند.

به گزارش مالک آهنگ خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛ حجت الاسلام راوند امام جمعه دیشموک به همراه فرمانده حوزه مقاومت بسیج خواهران، طاوسیان عضو شورای شهر و معاون سیاسی و امنیتی بخشدار دیشموک و مسئول ترویج جهاد کشاورزی درغک با حضور در روستای رودایوک از توابع بخش دیشموک با خانواده شهید پیلسته و مادر آن شهید عزیز دیدار و در راستای پاسداشت و قدردانی از خانواده شهید و تکریم مقام شامخ مادر شهید، از ایشان تجلیل بعمل آوردند.

امام جمعه دیشموک در این دیدار، خانواده‌های معظم شهداء را مایه افتخار و آرامش دانست و گفت: خانواده‌های معزز شهداء سختی‌ها و مشقت های زیادی را تحمل کرده‌ و سرمایه گذاری عظیمی برای انقلاب اسلامی داشته‌ اند.

حجت الاسلام علی اکبر راوند با اشاره به اینکه ما هر چه تلاش کنیم نمی‌توانیم صبر و تحمل خانواده‌های معزز شهداء را جبران کنیم، افزود: شهداء با تأسی به اهل بیت (ع) برای مقابله با باطل جهاد کردند و صبر و بردباری خانواده های آنان ادامه دهنده خط سرخ حسینی و راه شهدا است و هر آنچه که داریم به برکت خون شهداء است.

حجت الاسلام راوند ضمن عذرخواهی از خانواده شهید پیلسته بخاطر معضل راه ارتباطی خانواده شهید، بیان کرد: نظام، نظام شهداء است و ما باید مدیون خانواده شهداء باشیم و مسئولان باید تمام توان و وقت خود را گذاشته تا مردم در آرامش باشند و خانواده شهداء در آسایش زندگی کنند.

وی در ادامه عدم توجه برخی مسئولان به مشکلات خانواده شهداء را اوج ضعف مدیریتی برشمرد و متذکر شد : اینکه راه ارتباطی خانواده شهید پیلسته سالها در بی تدبیری مسئولان راهداری اینگونه ماند جای تاسف دارد و انتظار میرود بنیاد شهید و امور ایثارگران و مجموعه راهداری استان کهگیلویه و بویراحمد و حتی استانداری به این موضوع ورود کنند و مشکل هر چه سریعتر حل شود.

انتهای پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ