پیام نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی به مناسبت ۱۲ فروردین
پیام نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی به مناسبت ۱۲ فروردین
پیام سید محمد موحد، به مناسبت  فرارسیدن ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک،نماینده و منتخب مردم شریف شهرستان های کهگیلویه،بهمئی،چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی ۱۲فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

 

متن پیام به شرح ذیل است:

*پیام سید محمد موحد، به مناسبت  فرارسیدن ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی*

 

بسم الله الرّحمٰن الرّحیم روزهای آغازین سال نو و رستاخیز طبیعت، یادآور ۱۲ فروردین سال ۱۳۵۸ و ایام سرنوشت سازی است که با عزم تاریخی مردم مومن، ولایتمدار و بیداردل این سرزمین، حماسه ای سیاسی رقم خورد؛ و عزّت و اقتدار ملّت سلحشور ایران نمایان و شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی جاودانه و ماندگار گشت. ۱۲

فروردین یادآور روز باشکوهی است که برای نخستین بار با مشارکت حداکثری جامعه ایران، نوع حکومت کشور، توسط آحاد مردم انتخاب و مهر “آری ” بر نظام جمهوری اسلامی ایران ، زده شد و اولین میوه ی درخت انقلاب به بار نشست. این جانب، ضمن تبریک روز جمهوری اسلامی و آرزوی قبولیِ اعمال، ادعیه، عبادات و نیات معنوی شما به ویژه در لیالی گرانقدرِ قدر وهمچنین تسلیت ایام سوگواری  امیرالمؤمنین، حضرت علی (ع) محضر تمامی شیعیان جهان و ایران، به ویژه مردم متدین کهگیلویه بزرگ، توفیق و رستگاری همگان را از درگاه ایزد منّان خواستارم.

 

امیدوارم در این سال که با درایت رهبر معظم انقلاب،  به نام “جهش تولید، با مشارکت مردم” مزین شده است، سالی توام با تعالی، پیشرفت، همدلی و تلاش برای ساختن سرزمین پرمهرمان ایران، با توکل به الطاف الهی و در پرتو رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و زحمات دولت خدمتگزارباشد .

 

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موحد

نماینده مردم شریف شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی

 

انتهای پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ