کاشت نهال توسط پدر شهید مدافع امنیت
کاشت نهال توسط پدر شهید مدافع امنیت
همزمان با تشییع و تدفین شهید هادی راستگو، تعداد 11 اصله نهال به تعداد شهدای گرانقدر روستای گنجه ای بزرگ، در اطراف قبر مطهر این شهید والا مقام غرس شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛  سید جواد هاشمی در مراسم تشییع شهید هادی راستگو گفت: فداکاری و جان‌فشانی شهدا، ایثارگران و همچنین صبر و ایستادگی خانواده‌های آنان بر کسی پوشیده نیست.
معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود :سرباز وظیفه «هادی راستگو» در حال انجام وظیفه در شهر یاسوج، در یک درگیری خانوادگی و مسلحانه با اسلحه برنو از ناحیه سر و صورت مجروح و حین انتقال به بیمارستان به فیض شهادت نائل شد.
پیکر مطهر ایشان روز پنجشنبه با حضور قشرهای مختلف مردم ولایت مدار و شهید پرور و جمعی از مسئولان اجرایی و فرماندهان نظامی و انتظامی، مدیرکل و کارکنان منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه وبویراحمد در شهر یاسوج تشییع و در زادگاهش روستای گنجه ای به خاک سپرده شد.
با هماهنگی اداره کل منابع طبیعی استان، همزمان با خاک سپاری این شهید شجاع مدافع امنیت، تعداد ۱۱ اصله نهال به تعداد شهدای گرانقدر این روستا با حضور خانواده و پدر این شهید غرس شد.

انتهای پیام/