پوشش ۹۸ درصدی روستا‌های بالای ۲۰ خانوار از اینترنت پرسرعت
پوشش ۹۸ درصدی روستا‌های بالای ۲۰ خانوار از اینترنت پرسرعت
مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح دسترسی روستا‌های بالای ۲۰ خانوار از اینترنت پرسرعت با اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومان در حال انجام است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛ محمود رادمنش درجلسه کمیته تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در دولت سیزدهم دسترسی روستا‌های بالای ۲۰ خانوار به شبکه اینترنت پرسرعت به ۹۸ و سه دهم درصد رسیده است، افزود: تلاش می‌کنیم تا قبل انتخابات امسال، طرح‌های در دست اجرا تکمیل شوند.

 

وی با بیان اینکه این اقدامات نیز در بحث الکترونیکی کردن انتخابات مهم است، گفت: به همین منظور جلساتی با کمیته ستاد انتخابات برگزار شده است. رادمنش با اشاره به اینکه این ارتباطات از طریق فیبر نوری انجام می‌شود، گفت: با پیگیری‌هایی که صورت گرفته شرکت ایرانسل این کار را بر عهده گرفته و از شهرستان چرام آغاز شده است.

 

مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: بعد از شهرستان چرام، در شهر دهدشت، گچساران، باشت و بعد ازآن نیز در شهر یاسوج نیز این اتفاق می‌افتد.

 

رادمنش افزود: در شهر یاسوج قرارداد ۲۰۰ کیلومتر فیبر نوری با شهرداری منعقد شده که در این طرح حتی دوربین‌های پایش تصویری برای سایر شهر‌ها دیده شده است.

 

انتهای پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ