همایش شیرخوارگان حسینی در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد+فیلم
همایش شیرخوارگان حسینی در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد+فیلم
حجت الاسلام راوند: زنده نگه داشتن قیام عاشورا مهمترین هدف همایش شیرخوارگان حسینی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک ؛ همایش شیرخوارگان حسینی  صبح امروز  اولین جمعه ماه محرم در مصلی امام خمینی(ره) دیشموک برگزار شد.

در این مراسم مادران به همراه کودکان شیرخوار خود با لباس، روسری و پیشانی‌بند به رنگ سبز حضور یافتند و شرکت‌کنندگان برای علی اصغر کودک شیرخوار امام حسین(ع) در کربلا به گریه و عزاداری و مرثیه‌سرایی پرداختند و گهواره نمادین او را در مجلس می‌گردانند.

حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر راوند در حاشیه این مراسم اظهار داشت:زنده نگه داشتن قیام عاشورا مهمترین هدف همایش شیرخوارگان حسینی است.

وی افزود: هدف از برگزاری این همایش دو موضوع است یکی زنده نگه داشتن واقع عاشورا به یاد شش ماهه دشت کربلا و دوم تربیت نسل منتظر که فرزندانمان را مهدی یاور تربیت کنیم.

امام جمعه دیشموک تاکید کرد: دین مبین اسلام برای هر موضوعی برنامه دارد و یکی از مهمترین برنامه اسلام تربیت نسل آینده است و چه بهتر نسلی منتظر تربیت شود.

ایشان تصریح کرد:  امروز فرزندان شما سربازان امام زمان (عج) هستند و عهد و پیمان ببندید در اولین جمعه ماه محرم که فرزندان به گونه‌ای تربیت شوند که جز سربازان امام زمان (عج) باشد.

انتهای پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ