نام نویسی ۴ هزار نفر در طرح کالابرگ الکترونیک
نام نویسی ۴ هزار نفر در طرح کالابرگ الکترونیک
مدیرکل اداره کار رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح توزیع کالابرگ الکترونیکی مبتنی بر یارانه برای بهبود اوضاع اقتصادی مردم است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک، واعظی زاده افزود: اجرای این طرح همزمان با سراسر کشور از ۱۶ اسفندماه آغاز شد و تاکنون در این استان بیش از چهار هزار نفر در این طرح ثبت نام کرده اند.
مدیرکل اداره کار رفاه اجتماعی استان ادامه داد: در سراسر استان بیش از۵۰۰ فروشگاه زنجیره‌ای در این طرح مشارکت می‌کنند.
وی  با بیان اینکه در این طرح ۱۰ قلم کالای اساسی شامل برنج، روغن، قند، ماکارونی، پنیر، شیر، مرغ، تخم مرغ و شکر در قالب اجرای طرح ملی کالا برگ توزیع می‌شود، گفت: در صورتی که فرد از همه یا بخشی از اعتبار خود استفاده نکند، اعتبار باقی مانده ماه بعد به صورت یارانه نقدی به حساب او واریز می‌شود.
‌واعظی افزود: دهک‌های مورد نظر می‌توانند قبل از واریز یارانه به حساب خود با مراجعه به فروشگا‌های مورد نظر اقلام مورد نیاز خود را در این سبد تعریف شده کالا تامین کنند.
وی هدف از اجرای این طرح را کنترل گرانی و تورم، امنیت غذایی و مدیریت و برنامه ریزی عنوان کرد و گفت: اجرای طرح کالابرگ الکترونیک تکلیف قانونی است و مردم می‌توانند کالابرگ یا یارانه نقدی را انتخاب کنند.
به گفته مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سرپرستان خانوار با کد دستوری # ۲۸*۷۸۸* می‌توانند میزان اعتبار خود را مشاهده و به هر مقدار ضرورت خرید انجام دهند.
انتهای پیام /
  • نویسنده : مالک آهنگ