میز خدمت ادارات در دیشموک/”امام جمعه ” از فرماندار میخواهیم هر هفته برگزار شود
میز خدمت ادارات در دیشموک/”امام جمعه ” از فرماندار میخواهیم هر هفته برگزار شود
مردم بخش دیشموک بویژه دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاها بی واسطه و رو در رو با مسئولین بویژه فرماندار خواسته ها و مطالبات خود را بی واسطه مطرح کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛فرماندار شهرستان کهگیلویه هدف از برپایی میز خدمت را خدمات رسانی بهتر مدیران به مردم ذکر کرد و گفت: برای دیدار چهره به چهره مردم و مسئولین و بیان مشکلات مردم و پیگیری توسط مسئولین این میز خدمت هر هفته در دیشموک برگزار می‌شود.

 

مردم بخش دیشموک بویژه دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاها بی واسطه و رو در رو با مسئولین بویژه فرماندار خواسته ها و مطالبات خود را بی واسطه مطرح کردند.

 

مردم در مورد عدم توجه مسئولین به بخش دیشموک از فرماندار سوال کردند و که چرا پروژه های بخش دیشموک از جمله جاده تنگ چویل، پمپاژ رودسمه، سد بالیاب، معدن لیراب و جاده های روستایی راکد مانده اند و هیچ فعالیتی روی آنها نمی‌شود؟

 

موسوی ضمن اشاره به اقدامات دولت در منطقه و در مورد پروژه تنگ چویل پاسخ داد: قطعه‌ اول این پروژه با اعتبار بیش از ۱۳۰ میلیارد تومان به طول ۶ کیلومتر در بخش چاروسا آغاز شده است.

 

شورای روستای درغک از وضعیت نامناسب جاده قلعه رئیسی به درغک که راهداری چندین بار قول روکش آسفالت می‌دهد ولی هیچ گونه اقدامی صورت نمی‌گیرد از فرماندار پرسید که دیانتی رئیس اداره راه شهرستان در پاسخ گفت: اعتبار ۴ کیلومتر از این جاده آماده است و منتظر قیر و آسفالت گرم هستیم.

 

فرماندار نیز به اعضای شورای روستای درغک قول مساعدت برای احداث دیوار حائل در دره بین روستا را داده بود.

 

دیانتی در پاسخ به جوانی از وضعیت جاده لیراب بسیار ناراضی بود و از بی خیالیِ مسئولین برآشفته بود پاسخ داد که هیچ مشکلی با تَشَر حل نمی‌شود و این جاده انشاءالله در دستور کار قرار خواهد گرفت.

 

شکرایی رئیس اداره بهزیستی شهرستان که با خوشرویی در بین مردم می‌چرخید و صمیمانه با مردم سخن می‌گفت در جواب جوانی که متقاضی مرکز مشاوره در بخش بود گفت: با توجه به نیاز بخش دیشموک به مرکز مشاوره هر نیرویی که دارای مدرک تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد مرتبط در رشته های مشاوره باشد مراجعه کند تا در اسرع وقت با ایشان همکاری کنیم.

 

بخشدار دیشموک که همراه با مردم بود و دغدغه مردم بخش را داشت با سعه صدر و گشاده رویی پاسخگوی مطالبه گران بود و درخواست های مردمی را جمع آوری می‌کرد و به دست شخص فرماندار می‌داد.

 

علیرضا نوروزی مطالبه گران را راهنمایی می‌کرد و درخواست های آنها را که بیشتر در مورد راه های ارتباطی روستاها بودند دلسوزانه، مجدد و با تأکید به مسئولین شهرستانی گوشزد می‌کرد.

 

انتهای پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ