غبار محرومیت از چهره اندیکا زدوده شود
غبار محرومیت از چهره اندیکا زدوده شود
نماینده ولی فقیه در سپاه ولیعصر (ع) خوزستان با تاکید بر زدودن غبار محرومیت از چهره اندیکا، گفت: دولت انقلابی و گروه‌های جهادی سپاه و بسیج برای رفع محرومیت از چهره اندیکا پای کار آمده و تا آخر در صحنه می مانند.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا رستگار شامگاه پنجشنبه در منطقه چلو شهرستان اندیکا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مردم مومن و ولایت‌مدار شهرستان اندیکا با وجود اینکه از زلزله های اخیر خسارت دیده اند اما با این وجود ارادت خود را نسبت به ولایت و نظام ابراز کردند و این یکی از شاخص های ارزشمند مردم این منطقه است .

وی افزود: فقر و ضعف در این مناطق باعث شرمندگی ما شد چرا که این مردم مستحق این همه محرومیت نیستند و باید به آن ها توجه بیشتری شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه ولیعصر (ع) خوزستان ادامه داد: انتظار می رود هر مسئولی که به نوبه خود اختیاراتی دارد ، از آن برای خدمت بیشتر به این مردم محروم استفاده کند تا دیگر شاهد چنین مشکلاتی برای اهالی این مناطق نباشیم .

وی تصریح کرد: زلزله شاید نعمتی بود که پس از این سال ها توجه ویژه ای به این مردم محروم شود و امید می رود با ورود گروه‌های جهادی و سایر متولیان بتوانیم بخشی از مشکلات این مردم ولایت‌مدار ، را برطرف کنیم ‌

حجت الاسلام والمسلمین رستگارپناه گفت: شهرستان اندیکا حدود ۷۰۰ روستا دارد که تمامی این روستاها نیازمند رسیدگی هستند و امید است به همت دولت انقلاب و نیروهای مخلص سپاه و بسیج که در این روزها برای خدمت به مردم سنگ تمام گذاشته اند، بتوانیم شاهد رفع محرومیت از این مناطق باشیم.

وی بیان کرد: گروه‌های جهادی اکنون در هر نقطه ای که مردم اندیکا ، نیازمند خدمتی باشند، حضور یافته و کمک رسانی می‌کنند و باید صمیمانه از تلاش های آن ها قدردانی کنیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه ولیعصر (ع) خوزستان گفت: سپاه و بسیج همواره خود را پیش مرگ مردم می داند و هر زمانی که مردم در هر نقطه ای از استان مشکلاتی داشته باشند ، با تمام ظرفیت خود حضور می یابند.

طی ۱۰ روز اخیر در شهرستان اندیکا ۱۰ زمین لرزه با مرکزیت منطقه قلعه خواجه رخ داده است.

طبق اعلام جمعیت هلال احمر خوزستان تاکنون به بیش از چهار هزار نفر آسیب دیده از زلزله شهرستان اندیکا امدادرسانی شده است.