دیدگاه اسلام ناب محمدی بر اساس جناح، قومیت و مذهب افراد نیست
دیدگاه اسلام ناب محمدی بر اساس جناح، قومیت و مذهب افراد نیست
سردار ملک گفت: دیدگاه اسلام ناب محمدی بر اساس جناح ، قومیت و مذهب افراد نیست و در انقلاب اسلامی هر تفکری خلاف این باشد بی تردید باطل است.

سردار علی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا گلستان در واکنش به حوادث چند روز اخیر گنبدکاووس اظهار کرد: حفظ نظام اسلامی اوجب واجبات است و این موضوع برای هر مسلمانی که در چارچوب حکومت اسلامی قرار دارد واجب قلمداد می شود

وی افزود: دیدگاه اسلام ناب محمدی بر اساس جناح، قومیت و مذهب افراد نیست و در انقلاب اسلامی هر تفکری خلاف این باشد بی تردید باطل است.

سردار ملک اذعان داشت: مردم با بصیرت، انقلابی، مومن و ولایتمدار استان گلستان خصوصا گنبدکاووس اعم از شیعه و سنی در جریان حادثه تلخ گنبد؛ علیرغم تلاش معاندین و دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی که از طریق شبکه های اجتماعی و فضای مجازی و عوامل داخلی خود سعی در تفرقه افکنی و ایجاد ناامنی در استان نمودند، خوش درخشیدند و نقشه های دشمنان این آب و خاک را خنثی نمودند.

فرمانده سپاه نینوا در ادامه گفت: همه مردم عزیزمان قانون را فصل الخطاب بدانند، سربازان انقلاب اسلامی در مهد ۴هزار شهید در پاسداری از حریم وحدت، امنیت و برخورد با دشمنان و بدخواهان لحظه ای درنگ نخواهند کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: قطعا دستگاههای متولی در این موضوع با سرعت و دقت تمام با مجرمین و هتاکان به نوامیس و امنیت مردم برخورد قاطع و قانونی نموده و روند رسیدگی آن را به اطلاع  مردم استان خواهند رساند.

انتهای پیام/