دیدار پاسداران سپاه آبادان با امام جمعه جدید
دیدار پاسداران سپاه آبادان با امام جمعه جدید
مسئولین و پاسداران ناحیه مقاومت بسیج آبادان طی هماهنگی به عمل آمده، با امام جمعه جدید این شهر دیدار کردند.

سرهنگ احمدی اظهار داشت: از آغاز انقلاب تاکنون این کشور دوام نمی آورد مگر با تلاش و از خودگذشتگی روحانیت به ویژه ائمه جمعه در کشور که با روشنگری و پیگیری ها توانستند بسیاری از مشکلات را برطرف کنند.

 

در ادامه حجت الاسلام روزپیکر مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج آبادان افزود: موانع و مشکلات شهر بسیار زیاد است و از این رو آرزوی موفقیت برای امام جمعه جدید آبادان در رفع مشکلات و معضلات در شهر داشتند.

ایشان در ادامه افزود: امام جمعه یک رکن فرهنگی قوی است و برای حفظ این جایگاه باید تلاش های بی وقفه و شبانه روزی صورت گیرد.

در ادامه امام جمعه ضمن عرض خوش آمد تشکر از حضور پاسدار در دفتر افزود : این شهر محل تجمع راهیان نور و به ویژه زائران اباعبدالله است و این ظرفیت بسیار مهم و ویژه ای است که باید از این ظرفیت برای پیشبرد اهداف فرهنگی استفاده کرد.

ایشان افزود: یک زمانی در این شهر دفاعی مقدس صورت گرفته و فضایی معنوی در این شهر حاکم بود و این منطقه غنی است که باید در راستای خودسازی افراد باید کار شود.

ایشان در پایان ادامه افزود: بازوی قوی نظام و رهبری همین هیات های مذهبی هستند که این خود یک ظرفیت است که در آبادان باید تقویت شود.