دستگیری متخلف قطع درختان در کهگیلویه و بویراحمد
دستگیری متخلف قطع درختان در کهگیلویه و بویراحمد
متخلفی که با اره موتوری ۱۵ اصله درخت بلوط در جاده شهرستان دنا را قطع کرده بود دستگیر شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک، مدیر کل حفاظت محیط زیست این استان گفت: متخلفی که شبانه با اره موتوری ۱۵ اصله درخت بلوط جوان را قطع کرده بود از سوی ماموران محیط زیست و منابع طبیعی در این استان دستگیر شد.
اسلام جاودان خرد افزود: این متخلف نزدیک به جاده حد فاصل روستا‌های بن زرد و بادنگان شهرستان دنا درختان جوان بلوط را قطع کرده بود.
وی بیان کرد: فرد طبیعت دوستی که شب هنگام از جاده مذکور عبور می‌کرد متوجه صدای اره موتوری شد و به سرعت موضوع را به یگان حفاظت محیط زیست در پاسگاه محیط بانی «آب سیاه» گزارش داد.
مدیرکل حفاظت محیط‌زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست پس از هماهنگی با یگان حفاظت منابع طبیعی به محل مورد نظر اعزام شدند.
جاودان خرد افزود: ماموران متخلف را در حال قطع درخت بلوط دستگیر و اعمال قانون کردند.
وی تاکید کرد: با هماهنگی یگان حفاظت محیط زیست و منابع طبیعی در خصوص این پرونده صورتجلسه‌ای تنظیم و متخلف به مراجع قضایی معرفی شد.
متخلف قطع درختان در منطقه حفاظت شده دنا دستگیر شد
مدیرکل حفاظت محیط‌زیست کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: از مقامات قضایی خواهان برخورد جدی و اشد مجازات برای این متخلف هستیم.
جنگل‌ها و مراتع کهگیلویه و بویراحمد یک میلیون و ۵۵۰ هزار هکتار وسعت دارد و این استان در زمینه سرانه جنگل در سطح کشور رتبه نخست را دارد به طوری که به ازای هر نفر از جمعیت استان ۱.۲۵ هکتار جنگل وجود دارد.
انتهای پیام /
  • نویسنده : مالک آهنگ