دستگیری سه نفر اراذل و اوباش در کهگیلویه
دستگیری سه نفر اراذل و اوباش در کهگیلویه
فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از جمع‌آوری معتادان متجاهر و دستگیری سه نفر اراذل و اوباش در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛ سید محمد موسوی در گفت‌وگو با خبرنگاران، از اجرای طرح برخورد با خرده‌فروشان و معتادان متجاهر در سطح نقاط آلوده این شهرستان خبر داد و در بیان جزئیات این خبر اظهار کرد: به منظور پیشگیری از وقوع سرقت‌های خرد که عمدتاً توسط معتادان تابلو رخ داده و اینکه از طرفی چهره ناشایستی در این ایام به شهر بخشیده‌اند لذا پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان با همکاری تعدادی از یگان‌های تابعه اقدام به اجرای طرح جمع آوری معتادان متجاهر در سطح نقاط آلوده شهرستان کرد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه افزود: در نتیجه اجرای این طرح ۷ نفر از معتادان متجاهر دستگیر و با همکاری شبکه بهداشت شهرستان پس از غربالگری با هماهنگی مراجع قضایی به اردوگاه‌های اجباری ترک اعتیاد معرفی شدند.

 

وی با بیان این‌که پرونده برای متهمان تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند گفت: مشارکت مردم در تولید امنیت بسیار حائز اهمیت است.

 

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه هم‌چنین از اجرای طرح کنترل و دستگیری مخلان نظم و امنیت عمومی و دستگیری سه نفر اراذل اوباش در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: طرح امنیت محله محور با اولویت حفظ امنیت و آرامش شهروندان، کنترل و مقابله با مخلان نظم و امنیت جامعه به مرحله اجرا گذاشته شد.

 

وی افزود: ماموران انتظامی کلانتری ۱۲ در راستای مطالبات عمومی شهروندان با استفاده از شگردهای پلیسی موفق به شناسایی و دستگیری سه نفر از اراذل اوباش در شهرستان کهگیلویه شدند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه با بیان این‌که همواره همکاری شهروندان در کاهش جرائم آسیب‌ها و حوادث اجتماعی دارای اهمیت بوده تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

 

پایان پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ