خبر خوش برای مردم قلعه رئیسی و خبرِ بد برای مردم دیشموک
خبر خوش برای مردم قلعه رئیسی و خبرِ بد برای مردم دیشموک
با راه‌اندازی دستگاه رادیولوژی پس از 6 سال، بالاخره مردم چاروسا و دیشموک نفس راحتی کشیدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک، یکی از مشکلات بخش  دیشموک و چاروسا نبود دستگاه رادیولوژی بود که البته اقداماتی برای استقرار و شروع فعالیت آن در دیشموک انجام شد ، لیکن ؛ هنوز به نتیجه نرسید .

بارها تیم خبر دیشموک این مسئله را پیگیری ولی متاسفانه نیروی انسانی جهت انجام فعالیت رادیولوژی در منطقه در نظر گرفته نشد، که  مجموعه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد و مرکز  بهداشت درمان منطقه به خبر دیشموک علت را عدم استقبال نیروی انسانی در این منطقه دانستند.

 

لازم بذکر است ؛ رادیولوژی شهر قلعه رئیسی در ابتدای سال ۹۰ راه اندازی و افتتاح شد و مردم شهرهای قلعه رئیسی و دیشموک از آن استفاده می کردند اما طولی نکشید که از کار افتاد و مردم این شهرها مجبور بودند به دیگر شهرهای استان عزیمت کنند.

 

حالا خبر رسید که بخش همجوار ما (چاروسا ) دوباره با پیگیری های مستمر توانستند در این مسئله به تتیجه رسیده و مشکل بخش خویش را حل نمایند .

ناگفته نماند؛ درست هست که مردم دیشموک می توانند از این نعمت برخوردار باشند، ولی سوال اینجاست ؛ تا کی مردم دیشموک باید مسافت طولانی را طی و به بخش همجوار و در پاره ای مواقع به مرکز شهرستان مراجعه کنند؟

خبر دیشموک منتظر پاسخ مسئولام امر خواهد بود و پیگیر این موضوع خواهیم شد .

پایان پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ