تیراندازی اراذل جان یک دختر بچه گرفت
تیراندازی اراذل جان یک دختر بچه گرفت
رئیس بیمارستان شهدای ایذه گفت: برخورد گلوله با سر کودک ۱۲ ساله ایذه‌ای باعث جان باختن وی شد.

امرالله اورکی رئیس بیمارستان شهدای ایذه با در گفت‌گو با خبرنگار در ایذه با اشاره به جان باختن یک دختر بچه ۱۲ ساله به دلیل برخورد گلوله مستقیم با سرش اظهار کرد: شب گذشته این کودک پس از مجروحیت از ناحیه سر به دلیل برخورد گلوله جنگی، جان خود را از دست داد.

وی افزود: طبق آنچه همراهان این کودک در بیمارستان اعلام کردند، وی به همراه پدر خود در حال گذر از خیابان بوده که در پی درگیری مسلحانه اراذل، تیر مستقیم به سر وی برخورد کرده و باعث جان باختنش شد.

حجت سفید پوست فرمانده انتظامی شهرستان ایذه در جمع خبرنگاران اظهار کرد:ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه روز گذشته در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری و نزاع مسلحانه توسط افرادی در منطقه بیابانی معروف به شط ایذه،بلافاصله ماموران پلیس به محل اعزام شدند.
وی افزود:متاسفانه در این درگیری دختر بچه ۱۳ساله ای  بر اثر این تیراندازی از ناحیه سر مجروح که پس از انتقال به بیمارستان فوت کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان ایذه با بیان اینکه در پی این حادثه از همان لحظات اولیه تیم‌های عملیاتی ویژه‌ پلیس تشکیل شدند،تصریح کرد:عاملان این تیراندازی شناسایی و دستگیری آنان به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد ونتیجه اقدامات به شهروندان اطلاع رسانی خواهد شد.