تحلیلی بر خط جدید تخریب نیروهای واقعی جریان انقلاب در کهگیلویه و بویراحمد
تحلیلی بر خط جدید تخریب نیروهای واقعی جریان انقلاب در کهگیلویه و بویراحمد
در روزهای اخیر خط تخریب نیروهای اصیل جریان انقلاب در استان شدت گرفته و در این بین تحلیل و تفسیرهای متعددی در خصوص دلیل و چرایی این تخریب و عوامل آن در استان وجود دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک با روی کار آمدن دولت مردمی انتظار و توقع این بود که نیروهای اصیل جریان مردمی و آنهایی که برای به ثمر نشستن دولت در تراز انقلاب خون دل خورده بودند در کسوت مدیریت به مردم خدمت کنند.

نیروهایی که حتی اتاق و صندلی کار در دولت به اصطلاح تدبیر و امید از آنها دریغ شده بود و در استان کهگیلویه و بویراحمد به بدترین شکل ممکن مورد نوازش دولتمردان استانی و برخی نمایندگان مجلس قرار گرفته بودند.

طی ۸ سال دولت روحانی در استان کهگیلویه و بویراحمد نیروهای فکری جریان انقلاب از همه مسند‌های مدیریتی قلع و قمع شده بودند و همه امیدها به روی کار آمدن دولت آیت الله رئیسی بود تا دوباره خلعت خدمت به مردم بر تن این دسته از نیروهای فکری بی‌ادعا پوشانده شود.

اما با شکل‌گیری دولت مردمی به دلیل دخالت‌های بی‌حد و حصر نمایندگان مجلس در امور عزل و نصب‌ها گاه افرادی برای تصدی پست‌ها و مناصب معرفی شدند که قرابتی با جریان دولت مردمی نداشتند و یا اگر نیروی واقعی از سوی جریان انقلاب از سوی استاندار و بدنه جریان معرفی می‌شد به دلیل کارشکنی‌ها با آنها موافقت نمی‌شد.

شرح مفصل داستان بکارگیری مدیران استان کهگیلویه و بویراحمد در این وجیزه نمی‌گنجد اما اکنون هجمه

  • نویسنده : مالک آهنگ

برچسب ها

هشدار هواشناسی برای برخی استانها 27 اردیبهشت 1403
هواشناسی:

هشدار هواشناسی برای برخی استانها

کارشناس سازمان هواشناسی از صدور هشدار نارنجی به ۱۹ استان کشور خبر داد و گفت: امکان سیلابی شدن مسیرها و تخریب محصولات کشاورزی در پی با تشدید رگباری بارش‌ها پیش‌بینی می‌شود.

دستگيری باند سارقان مسلح طلافروشان کيفی در منطقه 27 اردیبهشت 1403
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد :

دستگيری باند سارقان مسلح طلافروشان کيفی در منطقه

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از دستگيري 4 نفر سارق مسلح و 4 نفر مالخر طلافروش کيفی در محورهای مواصلاتی استان فارس و کهگيلويه و بويراحمد خبر داد.

نام رئیس آینده مجلس افشا شد 27 اردیبهشت 1403
سیاسی:

نام رئیس آینده مجلس افشا شد

عضو کمیسیون قضایی درباره تعداد آرای قالیباف برای رسیدن به ریاست مجلس توضیح داد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

دیدگاه بسته شده است.