تجلیل از چهره‌های قرآنی آموزش وپرورش کهگیلویه و بویراحمد
تجلیل از چهره‌های قرآنی آموزش وپرورش کهگیلویه و بویراحمد
در آئینی از ۲۰ نفر از چهره‌های قرآنی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک، با برگزاری آئین محفل انس با قرآن در دبیرستان دخترانه حجاب و دبیرستان پسرانه معارف یاسوج دو نفر از قاریان بین اللملی قرآن کریم به تلاوت قرآن پرداختند.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در این آئین گفت: قرآن تنها کتابی است که با زیاد خواندن و گذشت زمان‌ها کهنه نخواهد شد.

حسنعلی عزتخواه افزود: انس با قرآن مایه آرامش انسان‌ها و تمسک به این منبع عظیم الهی راه نجات بشریت است.
عزتخواه از برگزاری ده‌ها برنامه قرآنی در ماه مبارک رمضان در مدارس استان خبر داد و اضافه کرد: برگزاری محافل قرآنی در مدارس شبانه روزی، اجرای طرح هدیه معنوی قرآنی، برگزاری محافل بزرگ سراسری قرآن و تجلیل از چهره‌های قرآنی دانش آموزی بخشی از برنامه‌های قرآنی در مدارس استان در ماه مبارک رمضان است.

وی ادامه داد: طرح شنبه‌های تفسیر در ادارات آموزش وپرورش استان و شهرستان‌ها و مناطق با حضور نماینده، ولی فقیه و ائمه جمعه استان نیز برگزار می‌شود.

رئیس اداره قرآن و عترت آموزش و پرورش استان  نیز در این آئین با بیان اینکه عمل به قرآن از بروز خیلی از لغزش‌ها و آسیب‌های اجتماعی جلوگیری می‌کند و سعادت دنیا و آخرت را تامین می‌کند گفت: برپایی این محافل قرآنی در مدارس استان کهگیلویه وبویراحمد در ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

در پایان این آئین از ۲۰ نفر ازچهره‌های برتر فرهنگی و دانش آموزی قاری و حافظ قرآن آموزش و پرورش بویراحمد تجلیل شد.

 

انتهای یپام /

  • نویسنده : مالک آهنگ