تامین روشنایی پارک ها ،میادین و بلوار های شهر دهدشت بعد از چند سال/شهروندان درخواست های خود را به سامانه ۱۲۱ اتفاقات برق مطرح نمایند
 تامین روشنایی پارک ها ،میادین و بلوار های شهر دهدشت بعد از چند سال/شهروندان درخواست های خود را به سامانه ۱۲۱ اتفاقات برق مطرح نمایند
مدیریت توزیع برق شهرستان کهگیلویه از تامین روشنایی پارک ها،میادین و بلوار های شهر دهدشت بعد از چند سال خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک، سید حسین عادلی نسب در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت و گفت:در پی خدمت رسانی هر چه بهتر به مردم شریف شهر دهدشت و پیگیری های فرماندار محترم شهرستان، در جهت استفاده هر چه بهتر از فضای سبز شهری و پارک ها خصوصا ایام نوروز و شب های ماه پر خیر و برکت رمضان، مدیریت توزیع برق شهرستان کهگیلویه با همکاری شهرداری و اعضای محترم شورای شهر اقدام به روشنایی پارک ها، میادین و بلوارهای شهر دهدشت نمودند.
مدیریت توزیع برق شهرستان کهگیلویه افزود: معابر اکثر این پارک ها و میادین شهر حدود دو الی سه سال است خاموش بوده و تاریکی مطلق فضای زیبای سبز شهر را احاطه کرده بود.
وی در ادامه افزود:در همین راستا پارک اسکان، پارک جنگلی، پارک مالیات( ۱۸۰دستگاه) ، پارک جنب مسجد امام علی(ع) گلزار و پارک دانش اموز گلزار، پارک پشت بیمارستان ومدرسه بنفشه و ….از جمله پارکهایی بودند که معابر آنها تعمیر و یا تعویض گردیده و کاملا روشن شدند.
عادلی نسب ادامه داد: همچنین معابر اصلی برخی بلوارهای شهر هم که کابل و تجهیزات آنها به سرقت رفته و قسمت های زیادی از شهر به همین دلیل در تاریکی فرو بود همانند بلوار دادگستری قدیم، بلوار پارک جنگلی، بلوار شهید همایونفر، بلوار مذکور پارسی، بلوار جلو‌بیمارستان و بلوار بزرگ جانبازان نیز مجددا سیم کشی و تجهیزات معیوب آنها اصلاح و روشن شده و یا در حال تکمیل و روشن شدن هستند.
مدیر برق شهرستان کهگیلویه عنوان کرد: میادین شهید ضیائی، میدان جهاد، میدان ۱۸۰ دستگاه و ……نیز از جمله میادین شهری بودند که همچون پارک ها حدود چند سال است خاموش بوده و در این ایام معابر آنها بازسازی، اصلاح و روشن گردید.
این مسول عنوان کرد:مدیریت توزیع برق شهرستان کهگیلویه با همکاری شهرداری محترم شهر دهدشت تلاش خواهد داشت معابر هر نقطه ای از شهر دهدشت را اصلاح و روشنایی کامل را به شهر دهدشت برگرداند تا مردم شریف این شهر با تاریکی های باقی مانده از چند سال گذشته فاصله جدی گرفته و روشنایی را کاملا احساس نمایند.
وی در پایان از مردم شریف شهرستان درخواست نمودند هر گونه درخواست اصلاح روشنایی معابر را از طریق تماس تلفنی با سامانه ۱۲۱ در میان گذاشته تا همکاران محترم این مدیریت ضمن ثبت درخواست متقاضیان محترم در سامانه ذکر شده، برنامه ریزی نموده و خدمت رسانی مطلوبی به شهروندان محترم انجام دهند.
انتهای پیام /
  • نویسنده : مالک آهنگ