شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پ
  • 02 مهر 1402 - 10:12
خبر ورزشی :

بیرانوند دوسال محروم شد

بیرانوند دوسال محروم شد
بیرانوند دوسال محروم شد
ورزشکار پرورش اندام که به تصاویر شهدا اهانت کرده بود با محرومیت از حضور و شرکت در هرگونه مسابقه داخلی و بین المللی و اعزام های خارجی روبرو شد.

در پی این اتفاق کمیته انضباطی فدراسیون پرورش اندام بلافاصله حکم به محرومیت ۲ ساله بیرانوند و همچنین یک پرورش اندام دیگر به نام کیانوش خرمی‌پور که او هم به رای داوران معترض بود داد.

در حکم کمیته انضباطی فدراسیون پرورش اندام آمده:«در پی وقایع و رفتارهای خارج از ضوابط اخلاقی و مقررات ورزشی و حاشیه های ایجاد شده در مسابقات پرورش اندام انتخابی تیم ملی اعزامی به جهانی ٢٠٢٣ اسپانیا و برهم زدن نظم مسابقه و توهین و بی حرمتی ایجاد شده که باعث اعتراض جامعه پرورش اندام و بدنسازی جامعه داوری و مربیان و مدیران و ارجاع امر به کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام شده، با جلسه و تصمیم فوق العاده کمیته و با توجه به شکایات و اعتراض های منعکس شده و مدارک و فیلم های موجود رضا بیرانوند و کیانوش خرمی پور محکوم به دو سال محرومیت از حضور و شرکت در هرگونه مسابقه داخلی و بین المللی و اعزام های خارجی به علاوه منع ورود به ورزشگاه‌ها و مسابقات داخلی و بین المللی به مدت دوسال شده اند. رای صادره ظرف بیست روز قابل تجدیدنظر خواهی در کمیته استیناف است.

قابل ذکر است که در نقطه مقابل و درجهت بررسی تخلف یا نقاط ضعف احتمالی داوری مسابقات و برخورد با متخلف یا متخلفین در صورت اثبات امر، روز سه شنبه ١۴٠٢/٧/۴ با حضور داوران تشکیل جلسه فوری خواهد داد و با حضور کارشناسان خبره و متخصص نسبت به موارد و گزارش ها و شکایات واصله رسیدگی و اتخاذ تصمیم می‌کند.

با توجه به حساسیت امر با تکمیل مدارک و مستندات کمیته انضباطی در نزدیکترین وقت و در روزهای آتی به تخلف سایر ورزشکاران یا مربیان و تماشگرنماها که باعث برهم زدن نظم یا رفتارهای غیرقانونی و غیر ورزشی نمودند رسیدگی و رای صادر می‌کند.

رییس کمیته انضباطی تاکید داشته که علیرغم برگزاری مسابقات منحصر به فرد و مهیا بودن شرایط ویژه مسابقه و امکاناتی که قابل تحسین و با زحمت تمامی مسوولین فدراسیون و عوامل اجرایی و همکاری همه جامعه ورزشی و ورزشکاران و مربیان و داوران رخ داده، با رفتار چند نفر که از سوی تمامی جامعه ورزشی پرورش اندام مورد تقبیح قرار گرفته به بدنه پرورش اندام و مرام پهلوانی و مردانگی خدشه وارد شده که یقینا از سوی تمامی جامعه ورزشی محکوم بوده و کمیته انضباطی با هر فرد با هر جایگاهی که باعث لطمه به اعتبار و آبروی این ورزش باشند قاطعانه و بدون اغماض برخورد می‌کند.»

انتهای پیام /

  • نویسنده : مالک آهنگ

برچسب ها

رحیمی بیدک:معلم افسر جنگ نرم در مقابل جهل ونادانی است/ آرامش و امنیت را مدیون سپاه پاسدارانیم 15 اردیبهشت 1403
معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش وپرورش استان:

رحیمی بیدک:معلم افسر جنگ نرم در مقابل جهل ونادانی است/ آرامش و امنیت را مدیون سپاه پاسدارانیم

رحیمی بیدک گفت: معلمان آگاهی بخش و روشن کننده ی راه فردا هستند وبرکویرذهن ها اندیشه می بارند، آنها معماران بنای ساختمان بشریت هستند و باید حواسشان باشد دراین زمینه محتاطانه معماری کنند.

درخواست فوری مردم دیشموک از سید محمد موحد 14 اردیبهشت 1403
درخواست مردمی:

درخواست فوری مردم دیشموک از سید محمد موحد

درخواست مردم دیشموک از نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی.

فضای آموزشی در دیشموک فاجعه است / مسئولان به مطالبه مهم مردم دیشموک توجه نمی کنند 14 اردیبهشت 1403
امام جمعه دیشموک:

فضای آموزشی در دیشموک فاجعه است / مسئولان به مطالبه مهم مردم دیشموک توجه نمی کنند

وی تکمیل نبودن خوابگاه دانش آموزی دخترانه دیشموک را یادآور شد و افزود: این ساختمان که اکنون نزدیک به ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد اگر تکمیل شود و در اختیار دانش آموزان قرار گیرد، دانش آموزان روستایی که به دلیل نبودن مدرسه در روستای خود ترک تحصیل کردند به مدرسه و چرخه آموزش باز خواهند گرداند که از مسئولین انتظار داریم جهت تسریع در راه‌اندازی خوابگاه تلاش مضاعفی نمایند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.