افتتاح و کُلَنگ زنی ۳۱ پروژه در چرام با تلاش و پیگیری های موحد+جزئیات
افتتاح و کُلَنگ زنی ۳۱ پروژه در چرام با تلاش و پیگیری های موحد+جزئیات
۳۱پروژه عمرانی و افتصادی شهرستان چرام با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده، علی‌محمد روستا معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار شهرستان چرام و جمعی از مسئولان شهرستانی کلنگ‌زنی و افتتاح شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک، صبح امروز (سه‌شنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۳) به مناسبت هفته دولت پروژه‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان چرام با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده، معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار شهرستان چرام و سایر مدیرانی شهرستانی افتتاح یا کلنگ‌زنی شد.
علی‌محمد روستا معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در آئین کلنگ‌زنی پروژه‌های شهرستان چرام گفت: در شهرستان چرام ۳۱ پروژه داریم که ۲۵ پروژه افتتاحی و ۶ پروژه آن کلنگ‌زنی که در مجموع اعتبار این پروژه‌ها بالغ بر ۱۹۲ میلیارد تومان است.
وی افزود: ۲۱ کیلومتر از راه‌های مواصلاتی سرفاریاب و «جخونه» روکش آسفالت و بهسازی شد که این پروژه با اعتباری بالغ ۳۸۰ میلیارد ریال افتتاح و به بهره‌برداری رسید.
معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد همچنین در خصوص سایر پروژه‌های شهرستان چرام اظهار کرد: امروز خوشحالیم درا راستای حل بخشی از مطالبات مردم و مشکلات شهری و روستایی شهرستان چرام، پروژه‌هایی از جمله آسفالت معابر شهر چرام، بهسازی و آسفالت معابر روستایی این شهرستان، روستای القچین‌علیا و مسیر ارتباطی گلزار شهداری روستای دره لیر افتتاح شد.
روستا تصریح کرد : در پنج ماه اخیر ۱۴۰۳ هفتاد و پنج هزار متر مربع از معابر روستاهای شهرستان چرام با اعتبار ۳۲ میلیارد تومان آسفالت و بهسازی شد.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از رتبه نخست استان کهگیلویه و بویراحمد در جذب قیر به نسبت جمعیت خبر داد و گفت: نسبت به سنوات گذشته جذب قیر افزایش چندبرابری داشتیم و برای رفع مشکلات جاده‌ای و ارتباطی مردم تلاش‌‌ها را افزایش خواهیم داد.

انتهای پیام/
  • نویسنده : مالک آهنگ