بارش باران و لغزندگی برخی جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
بارش باران و لغزندگی برخی جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
به علت بارش باران در برخی جاده‌های استان به رانندگان توصیه می‌شود با احتیاط بیشتری رانندگی کنند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک، سرپرست پلیس راه استان گفت: بر اساس تصاویر دوربین‌های نظارتی مرکز مدیریت راه‌ها و گزارش‌های دریافتی از همکاران مستقر در محور‌ها، همه جاده‌های استان باز و تردد روان است.
سرهنگ دانایار افزود: در حال حاضر جاده یاسوج به سپیدان و یاسوج به اقلید بارش برف گزارش شده است.
وی با بیان اینکه در سایر محورهای استان بارش باران گزارش شده است ادامه داد: تونل گل زردون در جاده یاسوج به بابامیدان به دلیل مه و کولاک شدید، کاهش دید گزارش شده که احتیاط رانندگان و استفاده از سرعت مطمئنه مورد تاکید است.
سرپرست پلیس راه استان با ابراز نگرانی از افزایش تصادف‌ها و فوتی‌ها در جاده‌های استان در ۱۰ ساعت اخیر و فوت ۲ هم وطن و ۴ مصدوم گفت: عمده علل وقوع تصادف‌ها تخطی از سرعت مطمئنه است چرا که رانندگان در صورت کم کردن سرعت دچار حادثه منجر به فوت و مصدومی نمی‌شوند.
وی به مسافرانی که هنوز وارد جاده‌های استان نشده اند توصیه کرد با توجه به ناایمن بودن و لغزندگی جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد از سفر به این استان بپرهیزند.
سرپرست پلیس راه استان از رانندگانی که قصد سفر به نقاط سخت گذر و سردسیر دارند خواست، تجهیزات ایمنی به ویژه زنجیر چرخ، لباس و پوشاک گرم همراه داشته باشند و با سرعت مطمئن حرکت و از عجله و شتاب خودداری کنند.
انتهای پیام /
  • نویسنده : مالک آهنگ