افتتاحیه مسابقات فوتسال ادارات دیشموک با حضور امام جمعه و مسئولان +فیلم و عکس
افتتاحیه مسابقات فوتسال ادارات دیشموک با حضور امام جمعه و مسئولان +فیلم و عکس
افتتاحیه مسابقات فوتسال ادارات دیشموک به مناسبت هفته دفاع مقدس و به همت حوزه مقاومت بسیج امام محمد تقی ع دیشموک آغاز شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛ حجت الاسلام والمسلمین راوند ضمن تقدیر از سرگرد بهرا  فرمانده حوزه مقاومت بسیج دیشموک اظهار داشت : دفاع مقدس نماد از خود گذشتگی و ایثار است و این مسابقات برگزار می شود تا اخلاق و سیره شهداء در جامعه رونق پیدا کند .

وی خاطرنشان کرد : ورزش نیاز هر جامعه ای است و همه ما باید شبانه روز با ورزش انس داشته باشیم و سلامت افراد مقوله کار و زندگی روزمره قرار گیرد.

امام جمعه دیشموک تصریح کرد : چنین برنامه هایی زیر ذره بین نوجوانان و جوانان است و اخلاق خوب، رفتار خوب و کردار خوب نمایا نگر آن است که اخلاق و سیره شهداء و اهل بیت در جوامع اسلامی ضمیمه تمام فعالیت ها می باشد.

سرگرد بهراء فرمانده حوزه مقاومت بسیج دیشموک گفت : انتظار می رود در این هفته مقدس، عملکردی که مَد نظر خداوند تبارک و تعالی ، مقام عظمای ولایت و شهداء  هست را به نمایش بگذاریم.

وی افزود : در هفته دفاع مقدس امسال تاکنون برنامه های بسیار خوبی داشتیم و همیشه در مناسبت های مختلف برای افزایش قوای جسمی ورزشکاران و ایجاد نشاط و سرگرمی و افزایش روحیه بسیجی برنامه های ورزشی را در نظر می گیریم.

 

فیلم :

ب

 

انتهای پیام

 

 

 

  • نویسنده : مالک آهنگ