آمار تصادفات در کهگیلویه و بویراحمد همچنان نگران کننده است
آمار تصادفات در کهگیلویه و بویراحمد همچنان نگران کننده است
فرمانده انتظامی کهگیلویه وبویراحمد گفت: آمار تصادفات در استان بالا بوده که عوامل متعددی در بالا بودن تصادفات دخیل است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبردیشموک، مراسم تودیع و معارفه رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی کهگیلویه وبویراحمد با حضور جانشین سازمان عقیدتی سیاسی فراجا  برگزار شد.

 

در ابتدای این مراسم سردار کیقباد مصطفایی با بیان اینکه خداوند را به دلیل نعمت آرامش و آسایش، عزت و احترام و داشتن خانواده‌ای خوب شاکر و سپاسگزاریم گفت: ولایت بالاترین نعمت است و در سایه این نعمت به هر آنچه خواستیم رسیده‌ایم.

 

فرمانده انتظامی کهگیلویه وبویراحمد افزود: امنیت بستر و زیرساخت فعالیت بشری است و بدون وجود امنیت اقدامی محقق شدنی نیست‌.

 

وی بیان کرد: امروزه به برکت خون شهدا، نعمت رهبری و نیروهای مسلح و مقتدر ، ایران اسلامی از امنیت مطلوبی برخورداریم و هیچ کشوری جرات یک نگاه چپ داشتن به جمهوری اسلامی را ندارد.

 

مصطفایی بیان کرد: به واسطه امنیتی که در جمهوری اسلامی ایجاد شده، امنیت در استان وضعیت مطلوب و پایداری دارد و براساس آمارهای ابلاغی فراجا در تمامی شاخص‌های اندازه‌گیری به لحاظ نرخ جرم نسبت به میانگین وضعیت بهتری داریم.  وی بیان کرد: به غیر از تصادفات که دلایل خاص خود را دارد و سه شاخص جاده، راننده و خودرو در افزایش تصادفات دخیل است در سایر شاخص‌ها وضعیت بهتری داریم.

 

سردار مصطفایی بیان کرد: بدون شک امنیت استان متاثر از تلاش‌های همه مجموعه انتظامی در کنار حوزه‌های عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات در همه مناسبت‌ها است که همراهی ویژه‌ای را داشته و در خیلی صحنه‌ها پیش قدم بودند.

 

وی با بیان اینکه با همدلی در مجموعه نیروی انتظامی شاهد تداوم امنیت پایدار در استان باشیم، گفت: ۷۱۵ مورد کلاس آگاه‌‌سازی در اقصی نقاط استان برگزار شد که ماحصل آن کاهش ۲۰ درصدی جرائم کارکنان است که اقدام ارزشمندی به شمار می‌رود.

 

نیروی انتظامی در حال رسیدن به قله‌ها است  در ادامه حجت‌الاسلام علی‌اکبر صوفی با اشاره به وضعیت مردم در غزه گفت: از خداوند می‌خواهیم عزم ملت و مردم فلسطین و ایستادگی آنها موجب آزادی سرزمین‌های اشغالی شود.

 

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی فراجا با اشاره به اینکه خواسته مقام معظم رهبری انتظامی در تراز انقلاب اسلامی گفت:  امنیت پایدار همراه با صدق در عمل، صدق در قول و صدق در وفا باشد که اینگونه انتظامی ما در تراز انقلاب اسلامی می‌شود.

 

وی بیان کرد: امروزه نیروی انتظامی در حال رسیدن به انتظامی در تراز انقلاب و رسیدن به قله است و امیدواریم هر چه زودتر به این مهم دست پیدا کنیم.

 

وی با اشاره به اینکه صدق در وفا را در زمان انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی شاهد بودیم، گفت: در دوران جنگ تحمیلی مادری چهار فرزند خود را تقدیم انقلاب کرده بود و در مراسم تشییع فرزند چهارم می‌گفت اگر فرزند دیگری داشتم فدای نظام و انقلاب و رهبر می‌کردم که این صدق در وفا است.

 

گفتنی است در پایان این مراسم حجت‌الاسلام سعید آزادی به مدت سه سال به عنوان رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی کهگیلویه وبویراحمد منصوب و از خدمات حجت‌الاسلام مهدی تیموری تقدیر شد.

 

همچنین حجت‌الاسلام سید ابوذر برهمن به عنوان رئیس عقیدتی سیاسی یگان ویژه کهگیلویه و بویراحمد منصوب و از خدمات حجت‌الاسلام خاضع قدردانی شد.

 

در پایان هم از خانواده سه شهید فراجای استان کهگیلویه و بویراحمد که در سال جاری به فیض شهادت نائل شدند، شهیدان درخشان‌فر، امینی‌مهر و شهید آراسته تجلیل شد.

پایان پیام

  • نویسنده : مالک آهنگ