“مرتضی فضیلت فر” فرمانده انتظامی دیشموک به درجه سرگردی ارتقاء یافت+جزئیات
“مرتضی فضیلت فر” فرمانده انتظامی دیشموک به درجه سرگردی ارتقاء یافت+جزئیات
با حضور فرمانده هان انتظامی کهگیلویه و سرهنگ سید محمد موسوی فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه، مراسم ارتقاء درجه فرمانده انتظامی دیشموک در محل فرماندهی انتظامی شهرستان برگزار شد.

به گزارش مالک آهنگ خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک، به پاس احراز شایستگی و توانمندی‌های فردی و اجتماعی و توفیق در اجرای مأموریت‌های محوله، فرمانده انتظامی دیشموک به ارتقای درجه سرگردی نائل شد.

خدمت در راه تحقق آرمان و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت سرافراز ایران افتخاری بزرگ برای خدمتگزاران حافظ امنیت در نیروی انتظامی و پسندیده درگاه خداوند منان است.

این اتفاق مهم و موفقیت ارزنده با توجه به درایت،لیاقت، توانایی، شجاعت، صلابت و تدبیر محقق گردید و خدمات و تلاش های شبانه روزی مجموعه انتظامی دیشموک، حوزه قضایی، امام جمعه محترم و بخشدار و جمع شورای اداری و همراهی و همکاری مجموعه انتظامی شهرستان در راس فرماندهی محترم انتظامی جناب سرهنگ سید محمد موسوی در این مسئله بی تاثیر نبود.

تحریریه خبر دیشموک ترفیع و ارتقاء به درجه پرافتخار سرگردی فرمانده انتظامی دیشموک را که نشان از لیاقت، تعهد، شایستگی و حسن اعتماد ایشان است را تبریک گفته و از خداوند متعال توفیق روزافزون را جهت تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب خواستار است.

 

انتهای پیام/

 

 

  • نویسنده : مالک آهنگ