امام جمعه: روند تکمیل پروژه رو چک را تسریع بخشید/امنیت جامعه، مدیون زحمات نیروی انتظامی است
امام جمعه: روند تکمیل پروژه رو چک را تسریع بخشید/امنیت جامعه، مدیون زحمات نیروی انتظامی است
حجت الاسلام راوند شجاعت و صلابت و اقتدار حزب الله لبنان را مایه ی فخر مسلمانان جهان دانست و  گفت: حزب الله اثبات نمود، تنها راه برای رهایی ازظلم و ستم و  جنگ با رژیم غاصب صهیونیستی، مقاومت مسلحانه علیه این رژیم کودک کُش است.

به گزارش خبرگزاری مالک آهنگ خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛ حجت الاسلام راوند در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به اتفاقات اخیر لبنان و شهادت سید مقاومت اذعان داشت: امام خمینی در پیام حج سال ۱۳۶۶ به وضوح، حزب الله را بزرگ‌ترین حجت الهی برای جهاد علیه متجاوزان و صهیونیست‌ها قلمداد کرد.

حجت الاسلام راوند شجاعت و صلابت و اقتدار حزب الله لبنان را مایه ی فخر مسلمانان جهان دانست و  گفت: حزب الله اثبااگت نمود، تنها راه برای رهایی ازظلم و ستم و  جنگ با رژیم غاصب صهیونیستی، مقاومت مسلحانه علیه این رژیم کودک کُش است.

ایشان اقدام خبیثانه ی رژیم جعلی اسرائیل غاصب در به شهادت رساندن سید حسن نصرالله و سایر فرماندهان و رزمندگان حزب الله را با بمب بیش از ۸۰ تن ، نشانه اوج حقارت و زوال این رژیم برشمرد و  افزود: مقام معظم رهبری به معنای واقعی عزادار آن سید والامقام هست و  تا جایی که در لبنان فقط سه روز عزای عمومی اعلام،لیکن؛ در کشور جمهوری اسلامی ایران، عزای عمومی را ۵ روز اعلام کردند.

امام جمعه دیشموک ضمن خطرناک بودن سید حسن نصرالله  برای صهیونیست‌ها ادامه داد: “شهید” سید حسن نصرالله، قطعاً برای آنها خطرناک‌تر خواهد بود و در همین مسیر در روزهای اخیر اخبار زیادی منتشر شد که صدها کودک متولد شده عراقی را به نام سید حسن نصرالله شناسنامه زدند و این آغاز راه و گفتمان و اندیشه سید مقاومت خواهد بود که  نشانه پشیمانی رژیم صهیونیستی، اسرائیل غاصب خواهد شد.

خطیب جمعه شهر و بخش دیشموک:  سید حسن نصرالله و حزب الله را یک الگو و آرمان برای همه مسلمانان کشورهای اسلامی دانست و تصریح کرد: مطمئناً حزب الله مستحکم‌تر از گذشته خار چشم صهیونیست‌ها خواهد بود و شهادت نصرالله باعث پیروزی بزرگ جبهه مقاومت و حزب الله خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه فلسطین علاوه بر نیاز به کمک نظامی احتیاج به شیر خشک پتو و سایر اقلام و کمک‌های مالی دارد، گفت: از مردم مومن و متدین و مسلمان انتظار میرود که برای کمک به مردم مظلوم غزه و حزب الله کمک‌های نقدی خود را یا از طریق شماره حساب‌های اعلامی و یا به صورت نقدی و حضوری تحویل دهند تا به دست نیازمندان آنجا برسند.

حجت الاسلام راوند عملیات صادق ۲ را پاسخی محکم به ترور شهید اسماعیل هنیه مهمان ما، سید حسن نصرالله و سردار نیل فروشان و سایر شهدای مقاومت دانست و افزود این حمله در راستای دفاع مشروع از وطن که در منشور ملل متحد نیز به ثبت رسیده است صورت گرفت که باعث خوشحالی کشورهای اسلامی و حتی کشورهای آزاده غیر اسلامی شده است.

خطیب جمعه دیشموک عملیات صادق ۲ را خواسته مقام معظم رهبری و نیز خواسته مردم عنوان کرد و افزود: مردم به معنای واقعی قدردان نیروهای مسلح به خصوص سپاه پاسداران هستند و با حضورشان در خیابان‌ها و شادی کردن قدردانی خود از سپاه پاسداران را اعلام کردند.

وی سیزدهم مهر ماه روز نیروی انتظامی و آغاز هفته نیروی انتظامی را یادآور شد و متذکر شد: نیروی انتظامی همیشه بیدار و آماده هستند تا امنیت را در جامعه برقرار نمایند.

امام جمعه دیشموک نیروی انتظامی را شجاع، نترس و ایستاده در مقابل خطر و چشمان بیدار جامعه توصیف کرد و گفت: اگر امنیت و آرامش در جامعه داریم و شهرها و خیابان‌های ما امن هستند به خاطر از خود گذشتگی نیروی های انتظامی است.

حجت الاسلام راوند با تقدیر از زحمات شبانه روزی نیروی انتظامی به خصوص فرماندهان انتظامی بخش دیشموک، گفت: نیروی انتظامی هر روز در کشور برای امنیت و آرامش ما و مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران مواد مخدر شهید می‌دهند.

خطیب جمعه دیشموک با اشاره به حضور معاون راهداری استان در دیشموک مشکل راه ارتباطی دیشموک به قلعه رئیسی را یادآور شد و گفت: راهداری قول داد تا یک ماه آینده مشکل این جاده را حل نمایند که از این عزیزان انتظار داریم اقدام فوری برای حل این مشکل انجام داده و روند تکمیل پروژه را تسریع بخشند.

وی اقامه نماز جمعه در دوران اوج تهدید رژیم صهیونیستی توسط مقام معظم رهبری و با حضور میلیونی مردم را نماز جمعه نصر و یاری مسلمانان در دنیا عنوان کرد و افزود: این نمازها مایه امید در جبهه مقاومت، انقلاب و ترس و وحشت در جبهه دشمنان خواهد بود.

 

انتهای پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ