پیام “حجت الاسلام موحد” به مناسبت هفته دولت و روز کارمند
پیام “حجت الاسلام موحد” به مناسبت هفته دولت و روز کارمند
پیام حجت الاسلام موحد نائب رئیس کمیسیون اصل نود به مناسبت هفته دولت و روز کارمند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛ حجت الاسلام والمسلمین سید محمدموحد طی پیامی ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر،شهدای خدمت و شهید جمهور، فرارسیدن هفته دولت و روز کارمند را به همه خدمتگزاران این نظام و انقلاب تبریک گفتند.

متن این پیام بدین شرح می‌باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

هفته نخست شهریور ماه با نام و یاد شهیدان والا مقام رجایی و باهنر مزین و هفته دولت نامگذاری شده است و همچنین چهارم شهریور ماه که به نام روز کارمند است، یادآور ارزش نهادن به تلاش های قشر عظیمی از جامعه و انسان های شایسته است که بزرگداشتِ آن، فرصتی برای الگوبرداری از منش و روش این بزرگ‌مردان در عرصه‌ی خدمتگزاریِ خالصانه به مردم و ارج نهادن به منزلت اجتماعی تمامی کارکنان پرتلاشِ دولت را فراهم می آورد.

اینجانب ضمن عرض تسلیت ایام محرم و صفر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت، شهیدان رجایی و باهنر وشهدای خدمت و تبریک هفته دولت و روز کارمند، برای یکایک خدمتگزاران این نظام و انقلاب و ملت شریف ایران به ویژه کارکنان و کارگزاران دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد آرزوی سعادت و سلامت دارم و موفقیت آنان را از خداوند بزرگ خواستارم.

امید که با الگوگرفتن از ویژگی‌های والای اخلاقی و رفتاری شهدای دولت و در سایه همدلی و وفاق هرچه بیشتر، شاهد رشد و شکوفایی روزافزون ایران عزیزمان باشیم.

سید محمد موحد

نماینده مردم شریف شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده

انتهای پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ