به علت ضعف و بی تدبیری مسئولان برق، بودجه یک روستا برگشت خورد/دشمنان منتظر انتقام سخت باشند
به علت ضعف و بی تدبیری مسئولان برق، بودجه یک روستا برگشت خورد/دشمنان منتظر انتقام سخت باشند
وی در پایان عدم همکاری ادارات با بنیاد علوی جهت رفع مشکلات برق علی الخصوص برق روستای گراب با وجود تخصیص بودجه را یک ضعف بزرگ در این مجموعه بیان کرد و گفت : اینکه دیجیتال روستای رود ایوک مدتهاست قطع می باشد، بخاطر مشکلات برقی است که انتظار میرود در این مورد توجه ویژه شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛ حجت الاسلام راوند مبارزه با ظلم و انحرافات در مسیر اسلام را مهم ترین هدف قیام امام حسین (ع) دانست و اظهار داشت: امام حسین (ع) در زمان خود هم فرمود؛ من برای خطی که پیامبر( ص) ایجاد کرد قیام میکنم و نباید اجازه دهیم مسیر اسلام دچار انحراف شود و سکوت را لازم ندانسته و در مقابل آنها خواهیم ایستاد.

خطیب جمعه دیشموک افزود: قیام امام حسین (ع) نشانه و نماد بصیرت افزایی، آگاهی و مقابله با ظلم ستم بود.

ایشان در ادامه حمله به مقامت،شهادت دکتر هنیه و امثال این ظلم ها را از جمله موارد مخالفت با اسلام برشمرد و گفت :شهادت امام حسین (ع) و ۷۲ یار باوفایش هم پیش زمینه همین ظلم و ستم ها بود که یزیدیان در هر زمانه ای حضور داشته و همیشه در طول تاریخ مقابل اسلام می جنگیدند و بزودی ریشه کن خواهند شد.

امام جمعه دیشموک ضمن تسلیت به مناسبت شهادت دکتر اسماعیل هنیه، خاطرنشان کرد : برخی از نکاتِ بیانیه ی مقام معظم رهبری به همین مناسبت نشان از این دارد که شهادت ایشان درس ها دارد و این حادثه تلخ و سخت انتقام سخت به دنبال خواهد داشت و خونخواهی واجب است که شک نکنید قطعی است.

وی ترورها، کودک کشی ها، آواره کردن زنان و کودکان را نشانه ضعف و عجز ناتوانی صهیونیست ها دانست و اذعان داشت : اینکه مهمان عزیز ما را به شهادت رسانده و عزت ایران اسلامی را زیر سوال بردند قطعاً انتقامی سخت در انتظار آنها خواهد بود و رهبری مقاومت و تمام حامیان مقاومت متحدانه انتقام سختی را از آنها خواهند گرفت.

حجت الاسلام راوند با بیان اینکا حضور پرشور در نماز شهید هنیه را نماد وحدت،همدلی، اتحاد و همبستگی بود، بیان کرد : این اتحاد و همدلی برای انتقام سخت هم خواهد بود و بزودی خونخواهی سخت انجام خواهد شد.

خطیب جمعه دیشموک تنفیذ ریاست جمهوری توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی را نکته مهم تلقی و تصریح نمود : این تنفیذ نشانه محبوبیت و مقبولیت مردم است و رئیس قوه مجریه باید دارای مشروعیت باشد و مقبولیت باشد تا توسط رهبری تنفیذ گردد و تا زمانی ک در مسیر مردم حرکت کند بر همین اندیشه خواهد بود.

 خطیب جمعه دیشموک مشکلات برق و آب در منطقه را زجد آور دانست و اذعان داشت : اگر میخواهیم مشکلات در این شرایط به حداقل برسد باید صرفه جویی کنیم زیرا قطعی مکرر برق و تنش آبی نشات گرفته از مصرف بی رویه و عدم صرفه جویی است که مردم باید دقت کنند.
وی در پایان عدم همکاری ادارات با بنیاد علوی جهت رفع مشکلات برق علی الخصوص برق روستای گراب با وجود تخصیص بودجه را یک ضعف بزرگ در این مجموعه بیان کرد و گفت : اینکه دیجیتال روستای رود یک مدتهاست قطع می باشد بخاطر مشکلات برقی است که انتظار میرود در این مورد توجه ویژه شود.

انتهای پیام /

  • نویسنده : مالک آهنگ