اقدام جنون آمیزِ حمله به آمبولانس حامل بیمار/ لزوم شناسایی و برخورد عبرت آموز+جزئیات
اقدام جنون آمیزِ حمله به آمبولانس حامل بیمار/ لزوم شناسایی و برخورد عبرت آموز+جزئیات
رئیس اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:متاسفانه دیشب در یک حادثه ناخوشایند در منطقه دیشموک آمبولانس عملیاتی حامل بیمار قلبی مورد حمله افراد ناشناس قرار گرفت. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛محمدامین نیکویی نژاد در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: طی تماسی در ساعت ۲۱:۵۳ جمعه ۲۲ تیرماه با مرکز ارتباطات اورژانس شهرستان کهگیلویه و درخواست کمک برای یک بیمار‌ قلبی در روستای لیراب از توابع بخش دیشموک، بلافاصله آمبولاس پایگاه اورژانس ۱۱۵ دیشموک به محل مورد نظر اعزام شد.

وی افزود: پس از رسیدن کارشناسان اورژانس بر بالین بیمار و انجام اقدامات اولیه، جهت اعزام به مرکز درمانی بیمار را به آمبولانس منتقل نمودند.

 

نیکویی نژاد اضافه کرد؛ در طول مسیر انتقال بیمار به سمت مرکز درمانی و در نزدیکی روستای دشتک ناگهان فردی ناشناس در تاریکی شب اقدام به پرتاب سنگ به سمت آمبولانسِ در حال حرکت نموده و موجب وارد شدن خسارات جدی به آمبولانس گردیده است.

 

رئیس اورژانس۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد با جنون آمیز خواندن این اقدام گفت؛ این رفتار مخرب با هیچ ابزاری قابل توجیه نیست و امیدواریم مردم فهیم منطقه و دستگاه های امنیتی فرد مورد نظر را شناسایی و برای اشد مجازات به دستگاه قضایی تحویل نمایند.

 

نیکویی نژاد  با اشاره به واردشدن خسارات جدی به آمبولانس اورژانس۱۱۵ دیشموک افزود: با خارج شدن هر آمبولانس از چرخه خدمت ضربه بزرگی به چرخه خدمت‌رسانی و سلامت مردم وارد خواهد شد.

 

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه در این حمله، به بیمار و تکنسین‌های اورژانس آسیبی نرسیده افزود: آمبولانس سرمایه مردم است و آسیب به آن، دست درازی به بیت المال و اموال همه مردم است.

انتهای پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ