مسئولی که استراحت ندارد/ شهید رئیسی خاکی و در کنار مردم بود+تصاویر
مسئولی که استراحت ندارد/ شهید رئیسی خاکی و در کنار مردم بود+تصاویر
با حضور امام جمعه و جمعی از شورای اداری جلسه ای جهت بررسی مشکلات و توانمندی و ظرفیت های در منطقه درغک برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛ حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر راوند در جمع مردم درغک اظهار داشت : منطقه حومه غربی و درغک قطب کشاورزی است و زمین حاصلخیز این منطقه جهت فعالیت کشاورزی از نکات مهمی است که این اجازه و فرصت را داده تا مردم این مناطق به این امر مهم روی آوردند.

امام جمعه دیشموک با تاکید بر ترویج و تبلیغ فرهنگ زکات اذعان داشت: لازم است مبلغین و روحانیون، رسانه ها و همچنین ادارات و دستگاه‌های اجرایی منطقه نسبت به این موضوع برنامه ریزی و جهت همکاری با دستگاه مربوطه تمام تلاش خود را انجام دهند.

وی افزود : پرداخت به موقع زکات سبب کاهش فاصله طبقاتی در جامعه شده و فقر را ریشه کن و از بین می برد.

 

حجت الاسلام راوند مشکل منطقه را اجرای سنتی کشاورزی دانست و گفت : نیاز هست که کشاورزان از سمت کشاورزی سنتی به صنعتی روی آورده و انتظار می‌رود مسئولان جهت تحقق آن مساعدت نمایند.

ایشان در ادامه خاطرنشان کرد: مشارکت تولید در کنار مردم با حرف نتیجه خوبی ندارد و باید در عمل ثابت شود.

امام جمعه دیشموک ضمن تقدیر از مسئولانی که دعوت مردم را پذیرفتند، تصریح کرد: مسئولان باید با حضور در مناطق سخت گذر و محروم از نزدیک مشکلات مردم را پیگیری و سختی‌های زندگی در این مناطق را درک کنند.

حجت الاسلام راوند متذکر شد : مردم روستاهای بخش دیشموک ظرفیت و آمادگی پیش‌بردن کار‌ها با دست خالی و بهره‌گیری از تمام امکانات را دارند و این موضوع در صورت پیش خواهد رفت و احرایی خواهد شد که مسئولان در کنار آنها و همراه با ذخایر انقلاب حرکت کنند و قصورات و کاستی ها و معضلات را رفع نمایند.

امام جمعه دیشموک در پایان خدمات ارزشمند ۳۳ ماهه شهید جمهور را ثمره ی فعالیت های شبانه روز ایشان دانست و اذعان داشت :حمایت طرح رتبه بندی معلمان و استخدامی  های بی،سابقه و فعال نمودن کارخانه های زیادی در سطح کشور از برکات حضور شهید آیت الله رئیسی در سمت ریاست جمهوری بود که با تلاش های شبانه روزی و جهادی به همراه هیأت دولت انقلابی میسر شدند.

لازم بذکر است؛ تمام شورای اداری جهت شرکت در جلسه دعوت،لیکن؛ به غیر از بخشدار، شهردار، ریاست کمیته امداد،  ریاست آموزش و پرورش و معاونت آموزشی ,مسئول جهاد کشاورزی دیشموک، نیروهای فعال و همیشه در صحنه ی انتظامی به همراه امام جمعه جهادی و دلسوز و انقلابی شهر و بخش دیشموک دیگر مسئولان چشم پوشی کرده و دعوت بخشدار و مردم درغک را رد نمودند.

انتظار می‌رود با وجود اینکه مسئولان برای گرفتن صندلی مدیریت به هر طرقی تلاش می‌کنند  و حتی در عرصه سیاست که اصلی ترین مسیر رسیدن به پست و مقام هست به شدت ورود کرده و جاهایی هم به اطرافیان خود بی احترامی میکنند ،جهت خدمت له مردم که اصلی ترین شعار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و فرمان رهبری است کوتاهی نکنند.

نکته مهم اینکه این برنامه به همت جهاد ترویج کشاورزی درغک برگزار شد.

خبر دیشموک؛ امام جمعه دیشموک تنها مسئولی است که بصورت مستمر و شبانه روزی پیگیر مشکلات مردم هست و با توجه به اینکه وظیفه پوشش تمام فعالیت های وی را برعهده داریم ،مشاهده می‌کنیم که بصورت خسته گی ناپذیر و با کمترین زمان استراحت و گاهی اوقات بدون استراحت جهت خدمت به ذخایر انقلاب پای کار بوده و تمام تلاش و توان خویش را جهت برطرف نمودن مشکلات منطقه به کار می‌گیرد.

 

 

انتهای پیام/