مشکل کمبود نیروی انسانی مراکز اورژانس اجتماعی در استان حل شد
مشکل کمبود نیروی انسانی مراکز اورژانس اجتماعی در استان حل شد
مشکل کمبود نیروی انسانی مراکز اورژانس اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد مرتفع شد یاسوج - ایرنا - معاون اجتماعی اداره کل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره اینکه مراحل اخذ مجوز و آزمون متقاضیان اشتغال در اورژانس های استان انجام شده گفت:مشکل کمبود نیروی انسانی مراکز اورژانس اجتماعی مرتفع شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک ، هدایت عظیمی فر روز دوشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگاران اظهار کرد: نتایج آزمون کتبی و مصاحبه تخصصی متقاضیان شرکت در آزمون استخدام اورژانس های اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد تا پایان بهمن ماه اعلام می شود.

وی بیان کرد:این افراد پس از طی مراحل قانونی تا پایان سال جاری به نیروهای شاغل در اورژانس های استان افزوده می شود.

معاون اجتماعی اداره کل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: براساس نتایج این آزمون ۲۲ نیروی متخصص برای فعالیت در اورژانس های اجتماعی در حال فعالیت و تازه تاسیس استان تامین می شود.

عظیمی فر تصریح کرد: ۱۶ نفر از این نیروها به کادر پنج اورژانس اجتماعی در حال فعالیت کهگیلویه و بویراحمد افزوده می شود و ۶ نفر دیگر نیز در اورژانس اجتماعی تازه تاسیس دیشموک مشغول بکار خواهند شد.

معاون اجتماعی مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی ، پنج مرکز اورژانس اجتماعی در حال فعالیت و سه مرکز نیز در شهرهای چرام، دیشموک و باشت در حال تجهیز است .

هم اکنون پنج مرکز اورژانس اجتماعی (۱۲۳) در شهرستان های بویراحمد، گچساران، دنا، کهگیلویه و بهمئی در حال فعالیت است.

وی ادامه داد: فعالیت مراکز اورژانس اجتماعی برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی اهمیت انکارناپذیری دارد و می طلبد تمامی تلاش ها برای راه اندازی این گونه مراکز در مناطق مختلف استان تسریع شود.

وی تامین زیر ساخت های ساختمانی، خودرویی و تجهیزات اداری مراکز اورژانس های اجتماعی در استان یک مشکل اساسی است که باید برای رفع آنها چاره اندیشی جدی شود.

عظیمی فر اظهار داشت: چهار مرکز ساماندهی آسیب های اجتماعی به عنوان مراکز مکمل اورژانس های استان به جامعه هدف خدمات رسانی می کند و براساس برنامه ریزی صورت گرفته یک مرکز ساماندهی آسیب های اجتماعی دیگر در شهرستان گچساران راه اندازی می شود.

زوج های متقاضی طلاق و افراد دارای اختلاف خانوادگی حاد ، زنان و دختران در معرض آسیب اجتماعی یا آسیب دیده اجتماعی،افرادی که قصد خودکشی دارند یا اقدام به خودکشی کرده اند ، کودکان خیابانی و کار ، همسران آزار دیده ، کودکان آزار دیده ، مبتلایان به اختلال هویت جنسی ، دختران و پسران فراری از منزل و سایر افراد در کلیه سنین که در شرایط بحرانی ویژه قرار دارند کسانی هستند که مشمول دریافت خدمات اورژانس اجتماعی هستند.

خط ارتباطی ۱۲۳ برای تماس با مددکاران بهزیستی در این زمینه اختصاص یافته است.

 

انتهای پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ