مردم حق دارند گلایه‌مند باشند/پدران ما امروز شرمنده خانواده هستند
مردم حق دارند گلایه‌مند باشند/پدران ما امروز شرمنده خانواده هستند
فرمانده سابق قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) گفت: کشور نیاز به یک تفکر جهادی و تغییر نسل مدیریتی و جوانان مبتنی بر شور و نشاط دارد که مشکلات را رفع کنند.

سعید محمد در همایش بزرگ یاران سلیمانی، حامیان رئیسی اظهار داشت: ۱۴ و ۱۵ خرداد ما را به یاد حرکت عظیم امام (ره) برای ایجاد حکمرانی اسلامی در این قرن می‌اندازد و مردم به ندای ایشان لبیک گفتند و بزرگترین حرکت را در عصر حاضر رقم زدند.

فرمانده سابق قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) عنوان کرد: مردم شیفته امام خمینی (ره) و انقلاب شدند و امام راحل نیز با تکیه بر مردم حرکت می‌کردند و بارها فرمودند “نگذارید انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد” و خدا را شاکر هستیم که انقلاب بعد از ایشان به دست مقام معظم رهبری افتاد و دیدگاه‌های ایشان با امام (ره) در تطابق کامل بود و همان شعارهای ناب حضرت امام از جمله مردم‌محوری و مردم‌دوستی را سر دادند.

وی افزود: ما دو نوع حکمرانی اسلامی مبتنی بر ارزش‌های ناب داریم که طرفدار رفع تبعیض از جامعه است که بیشترین درد امروز مردم است و در مقابل آن حکمرانی غربی و لیبرال و مبتنی بر رانت‌خواری و بی‌عدالتی، اشرافیت مدیران، نابرابری عدالت، پدیده آقازاده‌ها و ژن‌های خوب، بی‌عدالتی در آموزش و بهداشت، نظارت از داخل ماشین و عدم گفت‌وگو با مردم و…است.

محمد، با بیان اینکه هم بنده و هم آیت‌الله رئیسی اعلام کردیم که فراجناحی بوده و اهل هیچ جناحی نیستیم تا ایجاد دوقطبی در جامعه نشود و یک دسته‌بندی مبتنی بر ولی جامعه هستیم و مردم مراقب باشند مدیران را در دو دسته انقلابی و غیرانقلابی تقسیم کنند، اضافه کرد: هر کس که به‌دنبال گرین‌کارت خود باشد و فرزندان وی در خارج از مرزها باشند و به فکر مردم نباشد، مدیر انقلابی نیست.

وی تصریح کرد: مدیران ما یاخادم ملت هستند و یا خائن به آنها، بنابراین مردم مراقب باشید که با حرف‌های زیبا مملکت را به دست غربزده‌ها ندهید.

محمد بیان کرد: مردم حق دارند گلایه‌مند باشند زیرا سوء‌تدبیرها و سوء‌مدیریت را نمی‌شود انکار کرد. بیان این نارضایتی‌ها حق مردم است.پدران ما امروز شرمنده خانواده هستند که نمی‌توانند حداقل‌ها را برای آنها فراهم کنند.

وی خاطرنشان کرد: امروز می‌گویند نظام جمهوری اسلامی ناکارآمد است، اما ما می‌گوییم خیر، این نگاه ناشی از نگاه لیبرالی‌ست. ما امروز مدیرانی مانند همت و سلیمانی و …کم داریم.

فرمانده سابق قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) عنوان کرد: آقایان می‌گفتند ما سرآمد بین‌الملل هستیم اما سفره مردم را گروگان برجام گرفتند، ما مذاکره را با سه اصل عزت، حکمت و مصلحت با تکیه بر توانمندی‌های داخل کشور قبول داریم.

وی ابراز کرد: امروز فرهنگ اصیل ایرانی دچار هجمه‌های صهیونیست‌ها شده است و کسی از این وضعیت مراقبت نمی‌کند. علی‌رغم اینکه در بسیاری از پتانسیل‌ها جزو رتبه‌های برتر جهان هستیم، مشکلات فقر، تبعیض، فساد، فرزندآوری و … سال‌هاست وجود دارد و کسی به فکر آنها نیست.

محمد، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص فرصت‌سوزی مدیران در دوران تحریم، بیان داشت: ایشان بیانیه گام دوم انقلاب را صادر کردند تا در ۴۰ سال دوم انقلاب یک دولت جهادی و انقلابی را روی کار بیاوریم. ما نیاز به یک تفکر جهادی و تغییر نسل مدیریتی و جوانان مبتنی بر شور و نشاط داریم که باید این مشکل را رفع کنند.

محمد اظهار داشت: شهید سلیمانی فرمودند” امروز قرارگاه حسین‌بن علی (ع)، ایران است، اگر این حرم باقی بماند بقیه حرم‌ها هم باقی می‌ماند”و ایشان با قاطعیت فرمودند “جامعه‌ای صالح می‌شود که افراد صالح بر آن حکومت کنند”، بنابراین مردم باید با بصیرت افراد صالح را انتخاب کنند.

وی ابراز داشت: ما این عهد را با شهید سلیمانی می‌بندیم که به شما وعده می‌دهیم خرمشهرهای جدید در ابعاد فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی را فتح می‌کنیم و انتقام سخت تو را نه‌تنها در بعد نظامی که در تمام ابعاد می‌گیریم و نه‌تنها یک کشور منزه و عزتمند برای مردم خود رقم خواهیم زد بلکه در کل منطقه دشمن را از تمام آن پس خواهیم زد.

وی با بیان اینکه ان‌شاءالله دولت انقلابی با رأی شما به آیت‌الله رئیسی رقم می‌خورد تا زنجیره ارزش در کشور تکمیل و تحریم‌ها را خنثی کرده و مشکلات مردم در بورس و مسکن با برنامه‌ریزی خوب و عملکرد انقلابی حل شود، ادامه داد: مدیریت را به کف استان‌ها می‌آوریم نه از تهران، ما برای استان کرمان به‌عنوان پهناورترین استان کشور که دارای ظرفیت‌های فراوان است برنامه‌های ویژه داریم.

محمد، گفت: یکی از دغدغه‌های اصلی مردم، آب برای کشاورزی است که در دستور کار ما بوده و رسیدگی به تمام پروژه‌ها در اولویت قرار دارد.

وی تصریح کرد: ما شهید سلیمانی‌ را دادیم که از ایشان تنها یک دست باقی ماند و این پیام را داشت که ما را به یاد حضرت ابوالفضل (ع) می‌اندازد که همواره گوش به فرمان ولی زمان خویش بود و ما با تأسی از ابوالفضل (ع) و شهید سلیمانی یاور رهبر خویش هستیم.

سردار محمد در پایان متذکر شد: امام جامعه به‌دنبال مشارکت حداکثری و بصیرت و دولت انقلابی هستند که باید مدنظر  قرار دهیم تا بیانیه گام دوم انقلاب محقق شود.

انتهای پیام/