کمک میلیاردی خیرین به یک پروژه عمرانی در دیشموک+جزئیات
کمک میلیاردی خیرین به یک پروژه عمرانی در دیشموک+جزئیات
مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کهگیلویه‌و‌بویراحمد از تعهد ۳۰۰ میلیارد تومانی در بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در تهران خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛ سید رضا حسینی نیک در حاشیه برگزاری در بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز در تالار امینی دانشگاه تهران ضمن تقدیر وتشکر از وزیر آموزش وپرورش ،مسئولان ملی و استانی و خیرین مدرسه ساز گفت: در این جشنواره، خیرین ۵۰ مدرسه با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان تقبل کردند که گام مهمی در جهت رفع مشکلات فضاهای آموزشی در سطح استان کهگیلویه وبویراحمد است.

 

وی گفت: در این جشنواره موسسه خیریه مهر گیتی مبلغ ۵ میلیارد تومان نیز جهت خوابگاه شبانه‌روزی دیشموک تقبل کرد.  حسینی نیک، افزود: خیر هم‌استانی احداث مجتمع آموزشی با هزینه ساخت یک هزار میلیارد ریالی در حاشیه شهر یاسوج را نیز تعهد کرده است که تفاهم‌نامه ساخت این مجتمع آموزشی در قالب فضاهای آموزشی،خوابگاهی و ورزشی در این جشنواره بسته شده و به زودی کلنگ‌زنی می‌شود.

 

نیک‌اقبالی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان کهگیلویه وبویراحمد نیز گفت: خیرین تا کنون بیش از ۱۰۰۰کلاس درس در کهگیلویه‌و‌بویراحمد ساخته‌اند و در بیست‌و‌پنجمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در آبان‌ سال گذشته مبلغ ۱۰۰میلیارد تومان تعهد خیرین بود که همه تخصیص پیدا کرد.

 

انتهای پیام/

 

  • نویسنده : مالک آهنگ