همه ۱۷ ستاد قالیباف در کهگیلویه و بویراحمد پای کار موفقیت جلیلی
همه ۱۷ ستاد قالیباف در کهگیلویه و بویراحمد پای کار موفقیت جلیلی
رئیس ستاد مرکزی محمدباقر قالیباف در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه ۱۷ ستاد قالیباف در این استان برای موفقیت سعید جلیلی در انتخابات تلاش خواهند کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک،حبیب الله پیشوا در اجتماع بزرگ انقلابیون استان کهگیلویه و بویراحمد که در محل ستاد مرکزی دکتر سعید جلیلی در یاسوج برگزار شد با قدردانی از همه نیروهای انقلاب اظهار کرد: نظیر چنین جمعی را در سال‌های اول انقلاب مشاهده کردم در سال‌هایی که جهاد سازندگی مشغول به خدمت بود و نیروهای انقلاب همه در کنار هم قرار می‌گرفتند.

وی در ادامه اظهارات خود از حجت الاسلام والمسلمین شیخ صفدر پناهی از بزرگان جریان انقلابی در استان کهگیلویه و بویراحمد قدردانی کرد و گفت: ایشان همواره به دنبال اجماع نیروهای انقلاب در استان بودند و اعتقاد دارند که همه نیروهای انقلاب باید کنار یکدیگر باشند.

 

رئیس ستاد مرکزی دکتر محمد باقر قالیباف در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در قالب ۱۷ ستاد در شهرستان‌ها و نقاط مختلف استان فعالیت می‌کردیم گفت: یکی از مزایای ستادهای آقای قالیباف این بود که همه نیروهای انقلاب در شهرستان‌ها کنار یکدیگر حضور یافتند.

 

وی در ادامه با بیان اینکه در پیچ خطرناکی هستیم و بسیاری منتظرند تا نتوانیم رئیس جمهور خوبی داشته باشیم گفت: اما اکنون نیروهای جریان انقلاب همگی با یکدیگر متحد شده‌ایم و قطعاً موجی را در استان به راه خواهیم انداخت و همه ۱۷ ستاد دکتر قالیباف در خدمت دکتر سعید جلیلی برای موفقیت در انتخابات خواهند بود.

انتهای پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ