موحد: ۱۰۰ میلیارد فقط یکجا پول گرفتیم/ پیش شرط رای اعتمادم به وزراء،توجه به کهگیلویه بود
موحد: ۱۰۰ میلیارد فقط یکجا پول گرفتیم/ پیش شرط رای اعتمادم به وزراء،توجه به کهگیلویه بود
موحد گفت: تا زمانی که مدیر بخواهد حرمت مدیرکل حفظ شود و مدیرکل بر سر معاون وزیر فریاد نزند قطعا اعتباری نخواهد آمد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛ حجت‌الاسلام سید محمد موحد در این نشست با اشاره به اعتراض مدیران نسبت به توزیع اعتبارات گفت:اعتراضات روضه کم داشت! باید قبل از شورای برنامه‌ریزی این چانه‌زنی و کمبودها مطرح می‌شد.

 

نماینده مردم کهگیلویه در مجلس تصریح کرد:در مجلس وقتی کلیات لایحه تصویب می‌شود پیشنهادهایی می آید کسی می‌گوید از این ردیف مبلغی بردارید به فلان جا بدهید. سخنگوی تریبون هم می گوید این مطلب پیشنهادی بسیار به حق است اما از کجا کم کنیم و نکات دیگر..

 

این فرمایشاتی که آقایان مطرح کردند و با این مصوبه شورای برنامه‌ریزی اینها چطور قابل جمع است؟ از کدام پروژه می‌شود کم کرد و به دیگری داد؟

موحد با بیان اینکه هر پروژه‌ای اولویت خود را دارد،گفت: اگر به سراغ آب برویم انتقال آب از ایدنک به حومه غربی اولویتی غیر از این نیست، مثلا آب چهار شهر اولویت خود را دارد از کدام پروژه زده شود؟ ما قبول داریم هر جایی دست بگذارید مشکل خاص خود را دارد.

 

نماینده مردم کهگیلویه در مجلس خطاب به مدیرکل راه و شهرسازی که گفته بود اگر اعتبار ندهید من مقصر جاده‌ها نیستم،افزود: شما نگران نباشبد هر تصادفی شود فحش را موحد می خورد کسی کاری به این ندارد که مبنا و مستندش چیست و بر اساس کدام ادله قضاوت می‌کند اما اگر کسی سبقت غیرمجاز گرفت نماینده مقصر است.

 

وی ادامه داد: اطلاع دارید در آبفای کهگیلویه و دهدشت در بعضی جاها منازل مردم در وضعیتی است که فرش را آب می گیرد سکونت در این ساختمان اعتبار ندارد.در همه حوزه‌ها چالش وجود دارد.

 

موحد با اشاره به اینکه علیرغم اینکه امسال ۱۰۰میلیارد تومان فقط در یک قلم از معاونت اجرایی رئیس جمهور پول گرفتیم و موافقت قیر مورد نیاز را کسب کردیم،گفت: در حوزه راه روستایی همچنان مشکل وجود دارد.

وی گفت: بنده به عنوان نوکر مردم علیرغم همه مشکلات مرتب به دنبال پیگیری معضلات و مشکلات مردم بوده و هستم در این سفر اکثر مجموعه‌های جدید را دنبال کردم طبیعی است دولت جدید آمده تفکر جدید دارد ضمن اینکه دولت جمهوری اسلامی است رهبری تنفیذ کرده مجلس کابینه را بالاتفاق رأی داده باید به مجلس که همراهی و همگرایی داشته باید توجه داشته باشد.

 

موحد با بیان اینکه مردم از باندبازی و جناج بندی خسته شده‌اند،افزود: انتظار دارند یک نفر علم را به دست گرفته و کار را در مسیر خدمت پیش ببرد و برای هیچ کس مصادره نکند.

 

نماینده مردم کهگیلویه در مجلس گفت:در مسیر پیگیریها با وزیر بهداشت برای بیمارستان دوم دهدشت مذاکره داشتم اولین تقاضایم این بود در اسرع وقت سفری داشته باشد اولین خواسته و خواهشم از خانم صادق(وزیر راه و شهرسازی) حضور در کهگیلویه بود بیاید ببیند ورودی‌های دهدشت به کجا شباهت دارند چرا هنوز زیرگذر و روگذر در هاله‌ای از ابهام مانده است؟

 

موحد با بیان اینکه برخی فکر می‌کنند ما بی‌تفاوت نشسته‌ایم ،گفت: پیش شرط رأی اعتماد به وزرا را بیان مشکلات حوزه انتخابیه قرار دادم گفتیم دنبال وزیری هستیم که منطقه را ببیند در واقع رأی ما برای پیگیری مشکلات مردم بود .

 

وی ادامه داد: هر پروژه‌ای نام ببرید تمام اینها را به ریز اطلاع دارم این اعتبارات سقف مشخص است از کجا می توان برداشت و به دیگری داد؟ همه با همکاری و همراهی جلو برویم می توانیم موفق شویم اینکه بنشینید نماینده پول بگیرد برای اداره بیاورد نماینده اگر پول آورد خودش بلد است تقسیم کند تا شما درب چندین اتاق را نزنید و تلاش نکنید فریاد نزنید انتظار نداشته باشید اعتبار بیاید.

 

موحد گفت: تا زمانی که مدیر بخواهد حرمت مدیرکل حفظ شود و مدیرکل بر سر معاون وزیر فریاد نزند قطعا اعتباری نخواهد آمد.

 

انتهای پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ