سرهنگ رضایی: ۷۰خبرنگار در جام رسانه امید کهگیلویه و بویراحمد با هم رقابت می کنند
سرهنگ رضایی: ۷۰خبرنگار در جام رسانه امید کهگیلویه و بویراحمد با هم رقابت می کنند
مسئول بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد گفت: حدود ۷۰ خبرنگار در جام رسانه امید این استان با هم به رقابت خواهند پرداخت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛ عباس رضائی” روز پنجشنبه در رویداد جام رسانه امید کهگیلویه و بویراحمد افزود: در این جشنواره بیش از ۱۶ تیم رسانه ای و ۱۰ تیم انفرادی با هم به رقابت خواهند پرداخت.

وی بیان کرد: این جشنواره در زمینه امید آفرینی و روایت پیشرفت ها و انتشار دستاوردهای دولت در بخش های مختلف اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی در حال برگزاری است .

رضایی اظهار کرد: حجم و تعداد انتشار، کیفیت محتوایی اثر، تعداد بازدید، تعداد اشتراک گذاری محتوا و میزان بازخورد و عکس‌العمل مخاطب از شاخص‌های ارزیابی در این رویداد بوده است.

وی تصریح کرد: برگزاری جام رسانه‌ای امید، یک ظرفیت مناسب برای بیان خدمات نظام مقدس اسلامی و دولت سیزدهم است.  ۷۰ خبرنگار در جام رسانه امید کهگیلویه و بویراحمد با هم رقابت می کنند  مسئول بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد پیوند ،ایجاد امید در بین مردم را از اهداف اصلی این رویداد رسانه‌ای دانست و گفت: برگزاری جام رسانه‌ای امید برنامه‌های دشمنان برای ایجاد یاس و ناامیدی میان مردم را نیز از بین خواهد برد.

 

رضایی با بیان اینکه دشمن در صدد کمرنگ کردن خدمات نظام به مردم است ابراز کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، کشور با همدلی و اتحاد دستاوردهای بزرگی داشته که توانسته امروز به یکی از کشورهای قدرتمند منطقه تبدیل شود.

 

رضایی افزود: هدف از برگزاری جام رسانه امید، روایت امید آفرینی از دستاوردهای نظام ‌انقلاب و مقابله با موج ناامیدی دشمن و جنگ ترکیبی و جنگ نرم دشمن است.

وی برنامه و طرح راهبردی و حیاتی دشمن را ناامیدی و مایوس کردن ملت ایران دانست و تصریح کرد: جشنواره جام رسانه امید مهمترین رویداد تولید محتوا است که دلیل این رویداد برنامه ریزی برای امید افرینی و انعکاس خدمات نظام است که مامورت اصلی دشمنان که القای ناامیدی در جامعه است را خنثی کند.

 

انتهای پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ