حجت الاسلام راوند: دولت وفاق ملی، محروم ترین نقطه استان را ویژه ببیند/برخی روستاها فاقد حداقل امکانات هستند
حجت الاسلام راوند: دولت وفاق ملی، محروم ترین نقطه استان را ویژه ببیند/برخی روستاها فاقد حداقل امکانات هستند
حجت الاسلام راوند در نشست ائمه جمعه با استاندار بیان کرد؛ دولت وفاق ملی، بخش دیشموک، محروم ترین نقطه استان را ویژه ببین ، زیرا برخی روستاها فاقد حداقل امکانات هستند.

به گزارش مالک آهنگ خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛ حجت الاسلام والمسلمین راوند در نشست ائمه جمعه استان با دکتر رحمانی استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت : دیشموک محروم ترین نقطه استان که متاسفانه بخاطر بی عدالتی در تقسیم بودجه، همچنان در بحران معضلات به سر می برد.

ایشان با بیان اینکه پروژه های عمرانی در سال ۱۳۹۸ کلید خورد، اذعان داشت : بی توجهی به این منطقه باعث شد که روند اجرای پروژه ها ناقص و بلاتکلیف بماند و هیچ نظارتی بر پیمانکاران در بخش:دیشموک صورت نمی گیرد.
امام جمعه دیشموک با اشاره به مشکلات عدیده در حوزه های مختلف برق ، آب و راه ارتباطی، متذکر گردید: برهی روستاها ماه ها در پی یک بارش سبک دچار قطعی راه شده که این مسئله برمیگردد به عدم توجه به زیرساخت راه های روستایی بخش دیشموک و همچنین روستاهایی با بی برقی و تنش آبی روبرو هستند که در فصل تابستان بیشتر حوزه های بخش را دچار بحران می نماید.

حجت الاسلام راوند پروژه آب گندمکار را یک مسئله ملی برشمرد که کد ملی خورده و تصریح کرد: اگر به این مورد نگاه ویژه شود و تدابیری اتحاذ گردد، قطعاً و بلاشک مشکل چند ساله آب شرب منطقه دیشموک برای همیشه رفع خواهد شد.

امام جمعه دیشموک نبود آب،برق و گاز و … در برخی روستاها از جمله سرتنگ لیراب را فاجعه بار دانست و افزود: انتظار میرود در دولت وفاق ملی با اتحاد و همدلی و همفکری و هم اندیشی، تدابیری اتخاذ گردد تا این مشکلات حل شوند.

انتهای پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ