تقدیر مسئولان ارشد بخش، شهرستان، استان و کشور از یک مسئول دیشموکی+احکام
تقدیر مسئولان ارشد بخش، شهرستان، استان و کشور از یک مسئول دیشموکی+احکام
به پاس تلاشها و فعالیت های شبانه روزی نیروی جوان منطقه از وی تقدیر و تجلیل شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛  خدمات ارزنده بنیادعلوی در طی سالهای اخیر بخش دیشموک را در حوزه های مختلف متحول نمود.

از بدو استقرار بنیاد علوی تحت نظر بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی که پیرو فعالیت های شدید رسانه ای در منطقه صورت گرفت؛ بخش محروم دیشموک در حوزه های مختلف اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی انقلاب عظیمی به خود دید، تغییراتی که در طول تاریخِ قبل و بعد از انقلاب اسلامی بی نظیر و تاریخی بود.

این مهم در صورتی رقم خورد که بخش های همجوار دیشموک در دو استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد خاموش بوده و هیچ امتیازی را به خود ندیدند.

اما در کنار تمام زوایای کاری، تلاش و مدیریت و برنامه ریزی یک جوان تحصیل کرده در این مهم نقش عمده و اساسی داشت و قدرت چانه زنی، دغدغه و انگیزه بالای وی باعث شد تا نگاه کشوری به منطقه نسبت به دیگر نقاط، ویژه باشد.

فعالیت های مختلف در حوزه ورزش و جوانان و مساعدت ویژه در پروژه های عمرانی شهرداری دیشموک در سالهای اخیر با مشارکت بنیاد علوی بی سابقه بود و خدمات ارزنده و ویژه ای در این حوزه ها صورت پذیرفت.

تلاش شبانه روزی و فعالیت مهندس حکمت اردشیری باعث شد تاشهردار دیشموک، فرماندار کهگیلویه، مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد و مهندس هاتف مدیرعامل شرکت اسکان ایران شبکه متصل به بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی بصورت جداگانه از وی تقدیر و تجلیل نمایند.

انتهای پیام/

 

  • نویسنده : مالک آهنگ