تجلیل از امام جمعه سابق دیشموک در منزل امام جمعه دیشموک+جزئیات
تجلیل از امام جمعه سابق دیشموک در منزل امام جمعه دیشموک+جزئیات
به مناسبت ۵ مرداد، سالروز اقامه اولین نماز جمعه کشور که به امامت حجت الاسلام طالقانی در دانشگاه تهران برگزار شد، از امام جمعه سابق دیشموک حجت الاسلام والمسلمین محمودی اصل و امام جمعه کنونی شهرستان لنده تجلیل شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛ به مناسبت ۵ مرداد، سالروز اقامه اولین نماز جمعه کشور که به امامت حجت الاسلام طالقانی در دانشگاه تهران برگزار شد، از امام جمعه سابق دیشموک حجت الاسلام والمسلمین محمودی اصل و امام جمعه کنونی شهرستان لنده تجلیل شد.

حجت السلام راوند در حاشیه مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش در منزل شخصی خویش ضمن اشاره به زحمات چند ساله حجت الاسلام محمودی اصل در دیشموک اذعان داشت : برکات و خدمات چند ساله حجت الاسلام محمودی اصل در دیشموک بر همگان آشکار است و به پاس تلاشها و زحمات شبانه روزی ایشان در دیشموک و لنده و به مناسبت ۵ مرداد ماه سالروز اقامه اولین نماز جمعه کشور وی تقدیر و تجلیل می نمائیم.

لازم بذکر است حجت الاسلام محمودی اصل اولین امام جمعه دیشموک در شهریورماه ۱۳۹۱ در دیشموک منصوب شد و مدت سه سال در بخش دیشموک مسئولیت خدمت به مردم در جایگاه امام جمعه را بر عهده داشتند.

 

انتهای پیام /

  • نویسنده : مالک آهنگ