اولین کارزار خطاب به استاندار جدید / چرا پیمانکار پروژه مهم دیشموک را رها کرد؟
اولین کارزار خطاب به استاندار جدید / چرا پیمانکار پروژه مهم دیشموک را رها کرد؟
در فضای مجازی کارزاری درخصوص مشکلات جاده دیشموک به راه افتاده و از استاندارد جدید کهگیلویه و بویراحمد خواستار توجه جدی به این جاده شده است.

به گزارش مالک آهنگ خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک، این کارزار به شرح زیر است: استاندار محترم کهگیلویه و بویراحمد جناب آقای دکتر رحمانی با سلام و احترام اینجانبان امضاکنندگان ذیل، مردم بخش دیشموک ضمن تبریک به مناسبت انتصاب شایسته جنابعالی به عنوان استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد، مراتب اعتراض و انزجار شدید خود را از روند تعمیر تنها جاده ارتباطی بخش دیشموک منتهی به مرکز استان و شهرستان کهگیلویه محضر جنابعالی اعلام می‌داریم.

امیدواریم بنابه فرا رسیدن فصل سرما و بارش‌های پیش‌رو و صعب‌العبور شدن مسیر به دلیل تخریب جاده قدیم و عدم بازگشایی جاده انحرافی برای عبور ناوگان و همچنین رها کردن جاده توسط عوامل اجرایی از جمله پیمانکار و اداره راه، توقع این است شخصاً بازدید و چاره‌اندیشی بفرمایید تا این سهل‌انگاری موجبات نارضایتی عمومی را به دنبال نداشته باشد.

 

به گزارش خبر دیشموک، محرومیت و نبود امکانات زیرساختی مثل آب لوله کشی، گاز، برق، جاده، تلفن یکی از مهمترین دلایل مهاجرت و آسیب های اجتماعی از جمله خودکشی در مناطقی همچون دیشموک محسوب می شود.

اتتهای پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ