امام جمعه دیشموک: اربعین فصل آگاهی بخشی به ملت های مسلمان و آزادیخواه جهان است
امام جمعه دیشموک: اربعین فصل آگاهی بخشی به ملت های مسلمان و آزادیخواه جهان است
حجت الاسلام راوند امام جمعه دیشموک کنگره بزرگ اربعین حسینی دنیا را به خود متوجه کرده و دریچه ای از حکومت جهانی امام عصر(عج) را به روی جهانیان گشوده است، گفت: اربعین فصل آگاهی بخشی به ملت های مسلمان و آزادیخواه جهان است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛ حجت الاسلام “راوند” روز یکشنبه در مراسم عزاداری اربعین حسینی در حرم مطهر امامزاده میرسالار (ع)، اظهار کرد: اربعین فصل جدیدی از نهضت امام حسین(ع) و فصل بیداری جامعه اسلامی است.

وی با بیان اینکه حضرت امام حسین(ع) تمام وجود و جان خود را در راه خدا و برای نجات انسان ها به عنوان بندگان خدا بذل کرد، یادآور شد: امام حسین(ع) با نهضت خود امت اسلامی و جامعه انسانی را از نادانی و سردرگمی و گمراهی نجات داد و در مسیر درست قرار داد و جان خود را در این راستا فدا کرد چرا که بیدار کردن و آگاهی بخشی به مردم هزینه های سنگینی دارد.

امام جمعه دیشموک با تاکید بر اینکه بیداری و آگاه کردن ملت ها و جامعه اسلامی مختص به صدر اسلام نبوده و امروز نیز نیاز است، ابراز کرد: لبیک یا حسین(ع) بار معنایی بسیار بزرگی دارد و پاسخ به ندای امام حسین(ع) است که در غربت عاشورا یاور می طلبید.

حجت الاسلام راوند سخنران روز اربعین دیشموک افزود: اربعین دریچه ای از حکومت جهانی ولی عصر(عج) به روی جهان گشوده است

وی با بیان اینکه حسینی بودن و لبیک گفتن به ندای امام حسین(ع)، در واقع آماده بودن برای شهادت و بذل جان و مال خود در راه خدا و یاری کردن اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است، یادآور شد: امروز ایران اسلامی، پرچم دار تداوم راه و نهضت امام حسین(ع) است و نگاه تمامی آزادیخواهان و امید مظلومان جهان، به پرچم جمهوری اسلامی است.

حجت الاسلام راوند با اشاره به اینکه اربعین حسینی نمایش قدرت و عظمت اسلام و مسلمانان در جهان است، گفت: ده ها میلیون انسان در اربعین حسینی و بزرگترین پیاده روی جهان حضور پیدا می کنند تا این عظمت و قدرت اسلام را در جهان به نمایش بگذارند اما تمام رسانه های شرق و غرب، سکوت خبری نسبت به برگزاری اربعین دارند چرا که پیام این کنگره عظیم را می دانند.

امام جمعه دیشموک با اشاره به اینکه استکبار جهانی خروجی و پیام کنگره بزرگ اربعین را می داند و بر این اساس بر علیه این رویداد بزرگ جهان اسلامی تبلیغات منفی به راه می اندازد، گفت: امروز عظمت برکات راه و نهضت حسینی و اربعین را می بینیم و رژیم منحوس اسرائیل و حامیان آن، در برابر حزب الله، انصارالله و حماس عاجز مانده و این به برکت راه و مکتب امام حسین(ع) و روحیه شهادت طلبی است.

ایشان با بیان اینکه کنگره بزرگ اربعین حسینی دنیا را به خود متوجه کرده و دریچه ای از حکومت جهانی امام عصر(عج) را به روی جهانیان گشوده است، گفت: میهمان نوازی مردم عراق از زوار سالار شهیدان برای دنیای غرب با آن سبک زندگی از هم گسیخته قابل فهم نیست.

حجت الاسلام راوند با تاکید بر اینکه اربعین حسینی برای رسیدن به حکومت عدالت گستر حضرت ولی عصر(عج) نیاز به تبیین گری دارد، یادآور شد: نهضت و مکتب امام حسین(ع) به حکومت جهانی امام زمان(عج) ختم می شود.

انتهای پیام /

  • نویسنده : مالک آهنگ