امام جمعه دیشموک:مردم بخاطر مسئله روچک دچار بدبینی و سوءنیت شدند/ مشکل هر چه سریعتر حل شود
امام جمعه دیشموک:مردم بخاطر مسئله روچک دچار بدبینی و سوءنیت شدند/ مشکل هر چه سریعتر حل شود
حجت الاسلام راوندخطاب به معاون راهداری استان، متذکر شد: پروژه های راهداری منطقه با مشکل روبرو هستند و متاسفانه توسط پیمانکاران رها شدند و  تا جایی که  از سال 98 و 99کلنگ زنی داشتیم  و هنوز  آن پروژه در مراحل ابتدایی  است و هیچ تدابیری جهت به ثمر نشستن آن اتخاذ نگردید.

به گزارش مالک آهنگ خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛ حجت الاسلام راوند در جلسه ای با حضور معاون راهداری استان کهگیلویه و بویر فرماندار کهگیلویه، رئیس راهداری شهرستان و بخشدار دیشموک و نماینده بنیاد علوی با اشاره به سهل انگاری جهت تکمیل پروژه روچک، اظهار داشت: اینکه خانواده شهید و مردم از این مسئله متضرر شده و به شدت نگران اند جای خود،لیکن؛ عدم پاسخگویی و بی توجهی مدیران استانی در این زمینه اصلاً قابل توجیه نیست.

 

ایشان افزود: چرا این همه پروژه در استان هست،ولی پروژه های دیشموک با مشکل روبرو می شوند، آیا در مرکز استان اتفاقاتی رخ می دهد که مردم خبر ندارند یا واقعاً توان کار ندارند.

حجت الاسلام رواند با بیان اینکه بخشدار، فرماندار و حتی مدیر راه شهرستان در این امور تمام تلاش خود را انجام می دهند، بیان کرد: تمام قصورات و مشکلات دیشموک از مرکز استان نشات گرفته و به جایی رسیده که مردم کلاً دچار بدبینی و سوء نیت شدند.

 

امام جمعه دیشموک اذعان داشت: بارها از تریبون و حتی تماس تلفنی پیگیر این مشکل اساسی بودیم، ولی حتی از مرکز استان حاضر نشدند با موقع بازدید و بررسی کنند، تنها وعده ای که می دادند، شعار امروز و فردا یود که به نحو احسن عملی می شد.

 

حجت الاسلام راوند تصریح نمود: انتظار مردم و خانواده شهداء چیزی به جزء حل مشکل در کمترین زمان ممکن نیست و قطعاً کوتاهی هر مدیری در این زمینه خیانت است به خون شهداء و ذخایر انقلاب، پس هر چه سریعتر تصمیم گرفته و فعالیت ماشین آلات جهت تکمیل روند پروژه از سر گرفته شود.

 

حجت الاسلام راوندخطاب به معاون راهداری استان، متذکر شد: پروژه های راهداری منطقه با مشکل روبرو هستند و متاسفانه توسط پیمانکاران رها شدند و  تا جایی که  از سال ۹۸ و ۹۹کلنگ زنی داشتیم  و هنوز  آن پروژه در مراحل ابتدایی  است و هیچ تدابیری جهت به ثمر نشستن آن اتخاذ نگردید.

 

انتهای پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ