کار تشکیلاتی ثمربخش است/مقامات دولتی به استقبال پرچم امام رضا (ع) بیایند
کار تشکیلاتی ثمربخش است/مقامات دولتی به استقبال پرچم امام رضا (ع) بیایند
جلسه ستاد نماز جمعه دیشموک به محوریت سفر کاروان زیر سایه ی خورشید به دیشموک و ساماندهی اعضای ستاد نماز جمعه برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛ حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر راوند با اشاره به سفر کاروان زیر سایه ی خورشید به دیشموک گفت: خادمین حرم مطهر چهارشنبه در دیشموک حضور خواهند یافت که انتظار می رود تمام مردم با خانواده ها در این جشن مهم و عظیم شرکت کنند.

 

حجت الاسلام والمسلمین راوند ساماندهی ستاد نماز جمعه را یک امر مهم دانست و گفت : کار تیمی و تشکیلاتی باید با اتحاد و برادری پیش برود، منیت ها را کنار گذاشته و از ریاکاری فاصله گرفته تا کار به درستی انجام شود.

حجت الاسلام راوند اذعان داشت : ستاد نماز مردمی و عمومی است و هر کاری در اینجا برای رضای خداوند هست.

امام جمعه دیشموک گفت:  جریان سازی،اتحاد و وحدت و کارتشکلیاتی  زمینه ساز شکست دشمن است و باید در این عرصه با انگیزه حرکت کنیم.

ایشان برگزاری منظم،منسجم، برنامه ریزی شده و تشکیلاتی جلسات ستاد نماز جمعه را موفقیت آمیز خواند و بیان کرد : کارهای فرهنگی با این تدابیر و اندیشه مثمر ثمر خواهد بود و تبلیغات فرهنگی در بخش پیرو کار تشکیلاتی یک کارگروه موفق مانند مجموعه ستاد نماز جمعه می باشد.

حجت الاسلام راوند در پایان ضمن تشکر از مجموعه نیروی انتظامي گفت: نیروی انتظامی و دستگاه قضا با متخلفان در حوزه های مختلف, علی الخصوص موتورسیکلت ها و ماشین های متخلف با جدیت بیشتر برخورد کند.

 

صادقی نماینده آستان قدس رضوی در دیشموک گفت : کاروان زیر سایه خورشید روز چهارشنبه وارد دیشموک خواهند شد و مهم ترین مسئله این سفر  مدیریت زمان می باشد.

صادقی خاطرنشان کرد: برنامه اصلی استقبال مردمی است و تدابیری اندیشیده شود تا مردم بصورت گسترده و ویژه جهت استقبال از پرچم متبرک امام هشتم ع حضور داشته باشند.

وی خطاب به بخشدار دیشموک ادامه داد : تمام مقامات بخش در این برنامه شرکت کنند تا ضمن احترام به پرچم امام هشتم جشن بزرگی را رقم بزنیم.

 

انتهای پیام/

 

  • نویسنده : مالک آهنگ