دوئیت ها در ادارات دیشموک/ فن بیان بالا برای سخنوری در جلسات/مشکل آب امروز حل می شود+تصاویر
دوئیت ها در ادارات دیشموک/ فن بیان بالا برای سخنوری در جلسات/مشکل آب امروز حل می شود+تصاویر
در جلسه شورای اداری با محوریت هفته بسیج نکات زیر توسط مسئولان ارائه گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک،  بخشدار دیشموک در جلسه شورای اداری اظهارت داشت :ممتأسفانه هنوز در ادارات دوئیت وجود دارد و این مورد معضل اساسی که باید رفع شود‌

علیرضا نوروزي دوگانگی و تقابل در ادارات را ضعف مهم دانست و اذعان داشت : با اتحاد ،همدلی و بصیرت می توان به مردم بیشتر خدمت کرد و این وظیفه ما مسئولان هست.

نماینده عالی دولت با اشاره به عدم هماهنگی بعضی نیروها در اخذ مرخصی و ماموریت ها ،گفت : بارها پیش آمد ما چند روز قبل به آن مدیر اطلاع دادیم فلان روز در منطقه باشید ،لیکن؛ بدون هماهنگی از منطقه خارج شده تا به مشکلات شخصی خود رسیدگی کند.

بخشدار دیشموک دیگر مسئله مهم را آب منطقه برشمرد و تصریح کرد: مشکل آب با همکاری مجموعه های مربوطه تا امروز عصر حل خواهد شد.

علیرضا نوروزی خوب داشتن فن بیان در جلسات را جهت ارائه مشکلات و ظرفیت ضروری دانست و متذکر شد : امیدواریم نسبت به این موضوع توجه ویژه داشته و همه عزیزان با درایت و مدیریت جدی به آن پرداخته و کسب مهارت کنند.

وی در پایان گفت: مشکلات ترک تحصیل گزارش شده و این موضوع پیگیری خواهد شد.

 

سرگرد بهراء فرمانده حوزه مقاومت بسیج دیشموک ضمن تبریک روز پرستار گفت : به همین مناسبت از این مجموعه تجلیل و قدر دانی می‌شود.

وی علیرضا نوروزی خوب را مدیری مدبر خواند و گفت : بخشدار جهادی ،وفاق همدلی و اتحاد را در مجموعه ادارات ایجاد کرد.

بهرا افزود : بسیج با همه ادارات هماهنگ و هر اداره ای نیاز به حوزه بسیج داشته و دارد هیچ گاه کوتاهی نکردیم.

 

وی با اشاره به هفته بسیج گفت : قریب به ۳۰ برنامه در این هفته اجرا خواهیم کرد و مهم ترین آنها،غبارروبی گلزار شهدا، یادواره شهدا و رژه خودرویی و موتوری است.

 

اقلیما مسئول کتابخانه های عمومی دیشموک گفت : برنامه های مختلفی در هفته کتاب و کتابخوانی برگزار کردیم.

وی گفت : بعضی شغل ها در جامعه مفید ،لیکن؛ مظلوم و متأسفانه به آن جایگاه ها توجه نمی شود.

علیرضا افروغ مسئول مرکز جامع سلامت دیشموک گفت : در هجمه های علیه بهداشت و درمان شورا و شهرداری همکاری کرده و امیدواریم مشکلات با درایت مسئولان حل شود.

وی افزود : آمدیم که خدمت کنیم و از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

 

افروغ با اشاره به آمار و ارقامی از حوزه بهداشت و درمان تصریح کرد و گفت : قریب به ۱۵۳۹۷ نفر پذیرش خانه های بهداشت منطقه و ۵۹۱۹۳ پذیرش مرکز جامع سلامت شهر بود۰.

افروغ همکاری بنیاد علوی با بهداشت و درمان منطقه را ویژه دانست و گفت: در زمینه های مختلف مساعدت کرده و خدمات خوبی را به منطقه ارائه دادند.

 

دبستان مسئول حوزه های دانش آموزی گفت : دستاورده های بسیج در نظام مقدس اسلامی کم نظیر و بی نظیر هست.

 

وی افزود : بسیج بیشترین،بهترین و بالاترین نقش را در موفقیت، پیروزی، شکوه و عظمت انقلاب داشت.

 

دبستان از همکاری آموزش و پرورش تشکر و مساعدت آنها را لازم و ضروری و مثمر ثمر دانست و متذکر شد : همکاری مجموعه بسیج دانش و آموزی و آموزش نفش مهمی در موفقیت دانش آموزان خواهد داشت.

 

برمال سه گانه کنونی،هفته بسیج ،کتابخوانی و پرستار را تبریک گفت و بیان کرد : سرکشی و بررسی ورزش در سطح منطقه توسط مسئولان نکته مهمی است که نیاز هست انجام شود.

وی گفت : ورزش درمانی فراتر از بهداشت و درمانی برای جسم و جان انسان تاثیر دارد و امید می‌رود این مسئله در مقوله کاری ادارات قرار بگیرد.

پذیرش گفت : شورای نماینده مردم هست و رأس تمام مجموعه ها در منطقه و نیاز هست به زمان سخنوری آنها توجه شود.

وی افزود: بعضی مدیران کل و مسئولان استان کم کاری و از آنها گلایه داریم،نمونه آن مسئله کنده کاری های آب توسط مجموعه آب هست و متاسفانه توجه نمی‌شود.

 

رئیس شورای شهر مشکل دیگر را مسائل اداره برق در منطقه دانست و گفت : انتظار می‌رود آقای دهناد و عادلی به این امر مهم توجه کرده و مساعدت نموده تا مشکلات حل شود.

 

در پایان به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی از خیراقلیما مسئول کتابخانه عمومی دیشموک تجلیل شد.

 

انتهای پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ