خدمات ارزنده موحد در دیشموک؛ از بنیاد علوی تا تکمیل گازرسانی
خدمات ارزنده موحد در دیشموک؛ از بنیاد علوی تا تکمیل گازرسانی
خدمات ویژه و ارزنده سید محمد موحد در چهارسال به بخش دیشموک در طول دوران سیاسی وی بی سابقه بود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛ سید محمد موحد در مدت چهارسال اخیر توانست کمک شایانی به بخش دیشموک کنند و از ابتدای فعالیت خود در مجلس شورای اسلامی بزرگترین امتیاز تاریخ جنوب کشور را برای بدست آورد و بنیاد علوی زیر شاخه بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی را با تلاش و پیگیری های مجدانه محقق نمود.

پروژه های عمرانی کلان، فعالیت ویژه در حوزه دامداری ،فرهنگی و اجتماعی در چهارسال اخیر در بخش دیشموک بی سابقه بود و بنیاد علوی باعث شد تحول عظیمی در حوزه مبلمان شهری و ساخت مسکن در منطقه ایجاد شود که در نوع خود بی سابقه بود.

 

استقرار نمایندگی هلال احمر با توجه فعالیت های مستمر در این حوزه باعث شد تا با تلاش و پیگیری سید محمد موحد منطقه دیشموک بصورت بی سابقه در کشور تنها بخشی باشد که  نمایندگی هلال احمر در آن مستقر شود.

 

طی مدت فعالیت نمایندگی هلال احمر خدمات ارزنده ای ارائه شد که بزودی در گفتگوی اختصاصی با رئیس هلال احمر دیشموک جزئیات کامل را منتشر خواهیم کرد‌.

 

در ادامه متأسفانه آسیب های اجتماعی منطقه باعث شد تا پیگیری ها ومکاتبه نگاری های نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی جواب دهد و اورژانس اجتماعی دیشموک محقق گردد و این مهم هم بزودی فعالیت رسمی خود را آغاز خواهد کرد.

 

تکمیل روند گازرسانی در حومه غربی  و شرقی هم از دیگر اقدامات و خدمات ارزنده حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موحد در چهارسال اخیر بود که از دید رسانه ها مخفی ماند و بزودی بصورت کامل بخش دیشموک از این نعمت بزرگ بهره مند خواهند شد.

پیگیری افزایش امتیاز استخدامی در آموزش و پرورش منطقه که این مسئله هم از دید رسانه ها پنهان مانده بود و با تلاش سید محمد موحد حق دیشموک در آزمون های اخیر گرفته شد و در حوزه ها و رشته های مختلف تعداد پذیرش نسبت به سال‌های قبل افزایش یافت که این موضوع هم خدمت ویژه ای است که نباید از آن غافل شد.

به کارگیری نیروهای جوان و با تجربه در پست های کلان مدیریتی شهرستان و استان و حتی کشوری را از کارهای خوب حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موحد میدانیم و امیدواریم به همین تعداد بسنده نکنند و در دور آینده بیش از پیش در این زمینه مساعدت نمایند.

 

نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی خدمات  ارزنده دیگری در زمینه های مختلف چه جزئی و چه کلی در چهارسال اخیر به بخش دیشموک داشتند و انتظار می‌رود مهم ترین و شاخص ترین مسئله دوران نمایندگی حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موحد که همان شهرستانی است ، در این دور و سریعتر محقق گردد تا مهر تائیدی بر عظمت، بزرگی، تجربه و توانمندی ایشان در دوران سیاسی وی باشد.

انتهای پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ