موحد: اعتبار بافت تاریخی دهدشت در ردیف بودجه ملی افزایش یافت
موحد: اعتبار بافت تاریخی دهدشت در ردیف بودجه ملی افزایش یافت
نماینده مردم کهگیلویه در مجلس گفت: سه میلیارد تومان در ردیف بودجه به بافت تاریخی دهدشت اختصاص داده شده بود که با تلاش و پیگیری آن را به 10 میلیارد تومان افزایش دادم

موحد: اعتبار بافت تاریخی دهدشت در ردیف بودجه ملی افزایش یافت

پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک، حجت‌الاسلام سید محمد موحد موحد در بازدید از بافت تاریخی بلادشاپور با اشاره به پیگیری‌های خود در ابتدای این دوره  نمایندگی، اظهار داشت: اعتبار بافت در ردیف بودجه سه میلیارد تومان پیش‌بینی شده بود تلاش کردم و به ۱۰ میلیارد آن را افزایش دادم.

نماینده مردم کهگیلویه در مجلس گفت:همین جا به متولیان عرض می‌کنم اگر چه آنچه تخصیص داده شد در حد نسبی قابل قبول است اما تلاش کنید این ۱۰ میلیارد کامل تخصیص داده شود تا در سال آینده بتوانیم با یک اعتباری قابل قبولی برای برون رفت بافت از این وضعیت و دفاع از مظلومیت این مجموعه در بودجه ببینیم و بتوانیم به نحوی تغییر بدهیم تا به  نقاط گردشگری که سرمایه‌ای برای شهرستان است بدل شود.

وی اضافه کرد: باید اذعان کنم که اگر این بنا امروز در یکی از استان‌های دیگر بود شرایطش با این وضعیت کاملاً متغیر بود.

سید محمد موحد بیان کرد: ما به جای پرداختن به حاشیه باید دست به دست هم دهیم و این مجموعه را به سمتی حرکت دهیم که بتوانیم از ابعاد مختلفی که در آن نهفته است استفاده شود و هر کسی هر توانی دارد در این زمینه گام بردارد.

نماینده شهرستان‌های چهارگانه کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد:زحمات صورت گرفته متولیان قابل تحسین است اما به گونه‌ای که  ضرورت داشت آن حرکت انجام نگرفت.

موحد افزود: باید متحد شویم تا تحول اساسی ایجاد شود وزیر را به بافت بیاوریم تا ابعاد مختلف را ببینید و گامی برای برون رفت منطقه و بافت از این وضعیت شود.

وی از تلاش نمایندگان ادوار گذشته در پیگیری کارهای بافت قدردانی کرد.

انتهای پیام/م:آ

  • منبع خبر : خبرگزاری فارس